4kk vauva VIERASTAA kovasti. Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumuu

Vieras
Meidän 4kk poika on alkanut vierastamaan kovasti. Ei kyläillä ihan hirveesti, kun suurin osa sukulaisista ja ystävistä asuu toisella paikkakunnalla muuttomme vuoksi. Mutta täällä on meillä toinen mummola ja siellä kun nyt ollaan muutamia kertoja käyty, niin vauveli huutaa jo siitä että mennään sinne. Hyvä kun edes näkee ketään! :)

Sitten kun olen nettipuhelimen kautta yhteydessä johonkin ja vieras ääni kuuluu kovasti, niin johan alkaa pojalla alahuuli lörpöttää, että kukas helvatta se täällä meillä oikein on, iiks, joku vieras ihminen! :)

Neuvolan tätiä ei vierastettu, koska ensin keskusteltiin niitä näitä rauhassa ja kun täti otti vauvan käsittelyyn, tuli jo hymyä ja jokeltelua.

Mites teillä? Kuinka kauan vierasti, jos näin aikaisten vierastus alkoi?
 
Meidän vauva nyt puolivuotias. On vierastanut/pelännnyt ihmisiä vissiin kanssa 3-4kk iästä lähtien,mutta ihan vaihtelevalla menestyksellä. Välillä pelkää,välillä taas ei.Toisia ihmisiä pelkää joka kerta, joitakin ei oo koskaan pelännyt. Luulen että teilläkin tuo että vauva on oppinut erottamaan vanhempansa muista ihmisistä. Varsinkin väsyneenä meillä vauva vierastaa helpommin.
 

Yhteistyössä