4v ei halua äitiä mukaan mihinkään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hauras sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hauras sydän

Vieras
...vain isin. isä on saanut sille päähän että miesten hommia vain ei naisia mukaan, nyt en minäkään enää kelpaa edes mummulaan kyläilemään.tuossa äsken lähtivät ja minä en saanut pojan puolesta lähteä mukaan, hirveä show vain alkoi. en ymmärrä. mies vain nauraa kun minä itkukurkussa, niinpä jouduin jäämään kotia. nyt taas anoppi saa hyvät jutut seuroihin illalla " että eipä minja taas passannu tulla..ymm.." mielelläni olisin pitkästä aikaa lähtenyt.

olisit nyt mennyt... ei sen 4-veen pidä antaa pomputtaa!! välillä on kausia, että isi on paras ja välillä sitten taas, että äiti. ei se sitä rakkauden määrää vähennä, vaikka lapsi välillä tuntuu suosivan toista enemmän. Äiti on aina äiti! muista se...

Mä en kyllä antaisi lapsen tahdolle periksi :o Enkä halua sua arvioida tai haukkua kotiinjäämisestä :hug: Mutta mielestäni ei sunkaan tarvitse elää lapsen pillin mukaan,lähdet seuraavilla kerroilla mukaan vaikka tulisi minkälainen huuto.

en minä lapsen pillin mukaan haluakkaan tällaisissa asioissa tanssia, miestäni tässä moitin kun puolustaa poikaa ja pojan mielipidettä.ei aikuisten! nauraa vain mitä poika minua mollaa!

Alkuperäinen kirjoittaja hauras sydän:
en minä lapsen pillin mukaan haluakkaan tällaisissa asioissa tanssia, miestäni tässä moitin kun puolustaa poikaa ja pojan mielipidettä.ei aikuisten! nauraa vain mitä poika minua mollaa!

No onhan tuo aika hassua kuulla pikkumiehen suusta, eikö? :)
Älä itseesi ota, ota huumorilla :D

Yhteistyössä