5 asiaa, joita et tiennyt peniksestäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle teiniiässä tuli tämmöinen vastaan et siitä tiedän ettei ole kivaa jos sitä joku tahallaan potkii.(En siis jaksanut tuota juttua lukea enkä tiedä liittyykö mitenkään aiheeseen) pari poikaa tuli siihen meidän luo ja toinen sanoi et voitaisko me auttaa kun hän on kaveria yrittänyt saada lähtemään lääkäriin kun joku tyttö/nainen oli potkaissut sitä munille ja se kaveri ei saanut pissatuksi vaikka oli kova hätä. Eli jotain oli vauriota varmaan tullut kun ei saanut mutta yhteistuumin me saatiin se houkuteltua menemään kaverinsa kanssa saapas autoon josko sieltä sitten saatiin lääkäriin asti. Eli ei kannata ainakaan ihan huvikseen potkiskella!

Tähän kannattaisi naistenkin tutustua. Loppuisi ehkä ne kauhistelut, kun miehellä seisoo, kun ei pitäisi ja yritetään etsiä sille jotain selitystä miehen tekemisistä ja ajatuksista. Tekisi hyvää naisille oppia, ettei mies pysty tuosta vain kontrolloimaan seisokkiaan. Ja välillä se kuulemma seisoo ihan omia aikojaan, esim. siksi että väsyttää ilman, että panettaisi yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tähän kannattaisi naistenkin tutustua. Loppuisi ehkä ne kauhistelut, kun miehellä seisoo, kun ei pitäisi ja yritetään etsiä sille jotain selitystä miehen tekemisistä ja ajatuksista. Tekisi hyvää naisille oppia, ettei mies pysty tuosta vain kontrolloimaan seisokkiaan. Ja välillä se kuulemma seisoo ihan omia aikojaan, esim. siksi että väsyttää ilman, että panettaisi yhtään.

samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jep. Parhaimpia esimerkkejä tästä oli joskus kun joku mamma jollain palstalla taivasteli miten miehellä voi aamulla seisoa jos lapsi on tullut yöllä sänkyyn tai nukutaan perhepedissä. Heti kannattaa toimittaa hoitoon tuollainen sairas mies, oma lapsi vielä...

Telkkarissa kerran kerrottiin peniksen murtumisesta, manswers-ohjelmassa. Mies alkoi välittömästi VOIDA PAHOIN.
Niin että kun naisilla ajatus tuntuu kamalalta, niin miehestä vielä voimakkaammin. :laugh:

No itse olen kyllä tiennyt että kiihottuminen ei ole tahdonalaista, ei myöskään naisilla. Sen olen tiennyt myös että velton peniksen koosta ei voi päätellä peniksen koka erektiossa. Muu olikin sitten uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Jep. Parhaimpia esimerkkejä tästä oli joskus kun joku mamma jollain palstalla taivasteli miten miehellä voi aamulla seisoa jos lapsi on tullut yöllä sänkyyn tai nukutaan perhepedissä. Heti kannattaa toimittaa hoitoon tuollainen sairas mies, oma lapsi vielä...

Niinpä! Kiva kun on aamujäykkyyttä ja kakarat tulee huiskamaan sänkyyn! :o Ole siinä sitten...

Yhteistyössä