5-henkiset perheet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka paljon rahaa menee ruokaan viikossa, ja minkälaisia ruokia/välipaloja teillä syödään? Montako lämmintä ruokaa päivässä ja teettekö aina kaiken itse vai kuinka usein valmisruokia?

meniskö jotain 100? viikossa, sisältää pesuaineet, paperit, tuttelit yms.. 2 lämmintä ruokaa päivässä, välipalalla leipää / jugurttia tms.. itse tehään pääasiassa kaikki, valmisruokia ei syödä ellei oo tosi pakko ( maksalaatikko poikkeus ) :x

niin ja ihan tavallisia arkiruokia, välillä jotain " prameempaa" :)

En tiedä. Luulisin, että jotain 100 euron luokkaa. Lapset syövät yhden ruuan koulussa/pk:ssa. Mies elää puolipäivää pelkällä kahvilla ja itsessänikin on tuota vikaa. Syödään siis yksi lämmin ruoka päivässä kotosalla ja ihan tavallista perunaa/pastaa/riisiä ja kastiketta. Mies on laktoositon, muuten erityisruokavalioita ei ole.
Välipaloiksi ja aamu/iltapaloiksi syödään leipää, muroja, jukurttia ja puuroja.
Inhoan ruuanlaittoa, joten suosin paljon eineksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
meniskö jotain 100? viikossa, sisältää pesuaineet, paperit, tuttelit yms.. 2 lämmintä ruokaa päivässä, välipalalla leipää / jugurttia tms.. itse tehään pääasiassa kaikki, valmisruokia ei syödä ellei oo tosi pakko ( maksalaatikko poikkeus ) :x

Niin siis tarkoitin että ihan pelkkään ruokaan, eli ei pesuaineita ym.. Unohtu vaan mainita se tuossa alotuksessa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:

Niin siis tarkoitin että ihan pelkkään ruokaan, eli ei pesuaineita ym.. Unohtu vaan mainita se tuossa alotuksessa.. :)

vähän hankala erotella kun ei tuu säästettyä kuitteja ja kaikki ostetaan samasta kaupasta.. mut meniskö noihin aineisiin ja papruihin jotain 25? kuussa.. :/

Mietin vaan, kun musta on tuntunut 60-70e viikossa paljolta.. Raaskin tosi tosi harvoin ostaa salaattivärkkiä tai hedelmiä, ja sillon kun niitä tulee ostettua, menee rahaakin enemmän.. Teen ruuat alusta loppuun ite, valmisruokia meilläkin vaan kun on ihan pakko..

En tiedä rahamäärää mikä menee meidän perheen ruokiin ym...

Syömme PALJONKIN myös eineksiä, että VALMIS-ruokia... Teemme myös itse ihan PERUSRUOKIA...

Leipä ja lisukkeet on yleinen ilta-, aamu- ja välipala + hedelmät/vihannekset sekä jogurtit. Joskus aamulla/illalla puuroa/kiisseliä tai sokeria...

Nam nam, juuri syön täällä NAKKISOPPAA... :p

Enpä ole laskenut moista, käytämme jonkun verran valmisruokia/eineksiä, teen ruokaa itse aika paljon. Leivät ostan kaupasta ja leivon tosi vähän. Perunat,porkkanat,sipulit yms. saamme ilmaiseksi maalta. Lapset syövät aamu ja ilta palaksi yleensä puuroa, välipalat ovat jugurttia, viiliä, hedelmiä yms. Kokonaisuudessaan menee 400-450e kuussa ruokakauppaan, mutta siinä on myös yhdelle vaipat, ja pyykki ja tiskiaineet yms.

Yhteistyössä