Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hienoa, tommonen 60-70 kg on ok paino sun pituiselle
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hienoa, tommonen 60-70 kg on ok paino sun pituiselle
60-70 kg on aika iso haarukka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hienoa, tommonen 60-70 kg on ok paino sun pituiselle
60-70 kg on aika iso haarukka![]()
Onhan se, mutta tuohon väliin
Alkuperäinen kirjoittaja pippa:5 kg kadonnut, voi voi. Lähdetäänkö yhdessä etsimään?
Alkuperäinen kirjoittaja Jode:Älä huolestu, ei ne ole kadonnut! Ne on mulla tallessa! Saa tulla vaatimaan takaisin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Jode:Älä huolestu, ei ne ole kadonnut! Ne on mulla tallessa! Saa tulla vaatimaan takaisin =)
Eikun pidä sinä vaan ne , en oo jäänyt kaipaamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:kertokaahan, miten olette saaneet kiloja tippumaan. onko teillä joku erityinen dieetti vai liikunta ja terveellisempi ruokavalio, vai mikä?
Onnea kiloista!
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:riippuu ruumiinrakenteesta tuo paino!!!! minä 168 ja painoo 80 kg. kuitnkin vyötärön ympärykseni sama kuin kaverillani joka 172 ja 70kg eli silloin kun peilistä katsoo mieluinen vartalo... tiedän tiedän olen ylipainoinen.....