5 vuoden seurustelun jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halut mennyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halut mennyt

Vieras
Miten mun kiinnostus on lopahtanut kokonaan tän viiden vuoden jälkeen?Kyse ei voi olla kumppanistani koska rakastan häntä ja kumppanini on hellä mutta valmis aina kokeilemaan jotain uutta.Hän myös pitää minua hyvänään.Halailee ja suutelee...En ymmärrä..Vaikka kuinka yritän niin mikään ei sytytä!Ei mikään!Olen niin tympääntynyt asiasta. Käytän rinkulaa ehkäisynä.Siinä vissiin voi olla se syy että halut on menny..pelkään että koska kumppanini turhautuu minuun....Mikä voisi auttaa??Onko luontaisttuotteita??

Mites sulla muuten sujuu elämässä? Yleensä se parisuhde on helpoin sylkykuppi, kun millä tahansa elämän alueella mättää. Oletko tyytyväinen muuten elämääsi? Oletko menossa siihen suuntaan kuin haluaisit?

Mä oon kans seurustellu viis vuotta ja rengas käytössä. Onneksi meillä pyyhkii hyvin. :)

Kannattaa käydä gynekologilla ja kertoa suoraan, mikä mättää. Hän osaa lääketieteen ammattilaisena päätellä, johtuuko haluttomuus ehkäisystä, masennuksesta tms.

Itsellänikin oli aikoinaan mielialan laskua ja haluttomuutta e-pillereiden vuoksi ja lopulta päätimme miehen kanssa käyttää kondomia ja varmoja päiviä (raskaus ei olisi ollut katastrofi. Emme vain silloin ihan vielä halunneet lapsia). Kondomin kanssa pärjäsimme pari vuotta kunnes perheenlisäys oli ajankohtaista. KOndomi ei ole ainoa vaihtoehto, vaan hormonittomiakin vaihtoehtoja löytyy, joista gyne varmastikin tietää parhaiten.

Usein hyvässä parisuhteessa aletaan syyttämään tylsää puolisoa, kun kaikki on ihan hyvin, mutta omassa päässä tuntuu ahdistavalta. Isossa osassa tapauksista kyse on jonkinasteisesta masennuksesta.

Yhteistyössä