En kiinnosta poikaystävääni seksuaalisessa mielessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos M50 itse ja kaikki kaverinsa haluaa seksiä koko ajan, se ei tarkoita sitä että kaikki miehet haluaisivat.

Heikompi libidoisten miesten on vaan itse sitten vaikea myöntää vähäistä halukkuutta ääneen näitten yleistysten takia. Aseksuaalisuudesta pitäisi puhua ja olla rehellinen sen suhteen. Miehilläkin sitä on. Nämä miehet eivät siitä kaiketi itse kärsi, mutta heidän naisensa kärsivät. Ja kun me naiset olemme tällaisia tunteellisia hömppiä, niin otamme herkästi itseemme ja syyllistämme itseämme siitä, kun miestä ei kiinnosta. (jos miehen kiinnostuksen puutteen syy on se, että naisessa joku "vika" niin avatkaa se suunne ja sanokaa, ääliöt! Aseksuaalisuudessa ei ole mitään pahaa, jos sen vaan myöntää itelleen ja kumppanille, mutta keskustelukyvyttömyys on ihan perseestä)

Jos M50 itse ja kaikki kaverinsa haluaa seksiä koko ajan, se ei tarkoita sitä että kaikki miehet haluaisivat.

Jos paikalla on vain miehiä, niin silloin ei tietenkään ole minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta.
Lisäksi vapaa-ajalla pitää myös nukkua syödä, joten rajoittunee vain tuonne kahdeksaan tuntiin vorokaudessa.

Tuo nikki ei muuten ole minun, vaan joku toinen kirjoittelee sillä. Omassani on tuo lisähilke lopussa.

Viimeksi muokattu:
Moikka!

Taannoista poikaystävääni ei kiinnostanut myökään seksi minun kanssani ja selvisi se syykin lopulta: oli pettänyt alusta asti exän kanssa minua. Silloin en olisi voinut uskoa koskaan että kyseinen mies tekisi MINULLE moista. Asiasta kertoi minulle miehen ex, koskapa halusi äijän takaisin.
Kärsin tänä päivänäkin jonkinlaisesta huonosta itsetunnosta viehättävyyteni suhteen :(