5 vuotias pelkäsi Risto Räppääjä-elokuvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Onko se todellakin niin pelottava elokuva? :O

Siis mulla oli kaverin lapset hoidossa ja niiden äiti sanoi että voisivat kattoa jonkun lastenelokuvan. NO mun 4v tyttö halus näyttää kaverin 5vuotiaalle pojalle Risto Räppääjä ja polkupyörävaras-ohjelman kun se on sen mielestä tosi huippu. Olivat kattoneet sitä varmaan ehkä vartin kun kaverin 5v meni ihan valkoiseksi ja sanoi että hän ei uskalla kattoa kun se on niin pelottava. Laitoin sen sitte heti pois ja kattoivat sitten toisen lastenohjelman, mutta jäin vaan suuresti ihmettelemään että onko se todella niin pelottava elokuva?? ONko jonkun teidän lapsi pelänny sitä? Siinä on kuitenkin ikäraja 3v ja ei meidän 4v sitä pelkää, se rakastaa sitä leffaa yli kaiken. Tietysti voi olla yksilöllistä mutta en oo ikinä kuullu että kenenkään lapsi olis pelänny sitä elokuvaa.

Lapset voi pelätä mitä ihmeellisempiä juttuja. Ja kyllä siinä elokuvassa on jotain aika jänniäkin kohtia.

Meidän lapset pelkää yhden lastensivuston yhtä kuvaa, äidin pitää aina tulla painamaan se kohta ohi. Minusta siinä kuvassa ei ole edes mitään pelättävää. Yksi meidän hassu lapsi pelkäsi lastenvideoiden alkumusiikkia yhtiön logoineen.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25142013:
No on ne Syrjän veljekset siinä räppääjässä aika pelottavan näköisiä. Itselläkin ihan puntti tutisi. Pääsittekö siihen kohtaukseen asti?

Ei me siihen asti päästy. En tiiä säikähtikö se sitte sitä Elviä.

Meidän 5-vuotias pelkäsi myös tuota elokuvaa. Käytiin katsomassa elokuvateatterissa ja kaikki meni ihan hyvin kunnes tuli nukkumaanmenoaika. Sängyssä poika alkoi itkemään itsekseen ja kun kävin kysymässä mikä hätänä niin vähän oli kuulemma liian pelottava elokuva. llmeisesti juuri se Elvi-täti pelotti, poika ei ole nähnyt aikaisemmin elokuvia joissa on eläviä ihmisiä eikä piirrettyjä.

Meillä 5v. tyttö pelkäsi elokuvissa myöskin tuota Elli-tätiä, kun se jyrisi naama ihan kiinni kamerassa ja äänet olivat kovalla, oltiin ekaa kertaa elokuvateatterissa. Katsoi sitten loppu leffan mun sylissä eikä jälkeenpäin kuitenkaan nähnyt painajaisia tai mitään. Kyseli leffan jälkeen, että miksi se Elli-täti oli niin ilkeä, ei vissiin tuon ikäiselle ihan auennut se huumori.

Yhteistyössä