5-vuotias tyttöni löysi sattumalta rinnastani patin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surku"

Vieras
Niin, makailtiin sängyllä ja tytölläni on tapana nojata päällään minun kainaloon. Yhtäkkiä tyttö rupesi räpeltämään tuosta kainalon ja rinnan välistä ja kysyi, että miksi täällä on tällainen möykky.
Ja sieltä sitten itsekin kopeloimalla löysin patin.
Lääkäriin pääsee vasta maanantaina. Hiukan hirvittää, että mikä se patti on. Se on melkein kainalossa, mutta tuo luetaan kai kuitenkin rinnaksi. VOi voi, syöpäköhän minut nyt tappaakin :( Ja penskat on vielä niin pieniä, miten heille käy!!!!

Toi monisairas ja vanhus höpinä on ihan huuhaata. Nuoret naiset voivat myös sairastua rintasyöpään ja voivat myös kuolla siihen. Suurin osa toki toipuu rankkojen hoitojen jälkeen. Onneksi patti löytyi nyt ja pääset tutkimuksiin! Kaikki patit eivät edes ole syöpää.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Tilastojen mukaan 90 % kaikista rintapateista on jotain muuta kuin syöpää. Älä vielä pelästy, äläkä masennu noista syöpäänkuolemisjutuista. Kaikki tällekään palstalle kirjoittajat eivät ole mitään empatian ihmelapsia, saati että tietäisivät pätkääkään siitä mitä puhuvat.

En halua pelotella, mutta todellisuus on se,että nuorillakin naisilla on rintasyöpää. Ei siinä auta olla empaattisena, ettei se nyt mitään ole ja vaan vanhat kuolee. Patin tutkiminen on tärkeää, ettei jää miettimään ja odottamaan mitä tapahtuu. Ja minulla valitettavasti on liiankin paljon kokemusta aiheesta : (

Multa tutkittiin ultralla kauan sitten ja oli normaalia rintarauhaskudosta. Sittemmin 'sulanut' imetysten myötä. ((( Tsemppiä ))) Toivomme, että sinulla myös vain säikähdys :-)

Mulla niitä patteja tulee aina ennen menkkoja, joskus ovat kipeitäkin. Varsinkin iän myötä rinnat ovat kipeytyneet tiettyihin aikoihin kuusta, kuuluu kuulemma vanhenemiseen. Mutta aina kannattaa tarkistuttaa jos mietityttää, hyvähän ne on rinnat tarkistuttaa silloin tällöin kuitenkin, ja se papakin ottattaa.

Yhteistyössä