50 v mies ja nuoret naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija 7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt MIES:
Alkuperäinen kirjoittaja No niin:
Niin, yhdellä lauseella, tässähän se asia on sanottu niin kuin se vain on:

"Mutta jos vertaa timmiä parikymppistä timmiin nelikymppiseen niin tottahan toki parikymppinen "kisan" voittaa."

Parikymppiset lapset eivät voita aikuista naista.

Niin, kummallista keskustelua. Ikäänkuin nainen olisi pelkkä kroppa ilman aivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä kasvattaa!!!!:

"Mutta jos vertaa timmiä parikymppistä timmiin nelikymppiseen niin tottahan toki parikymppinen "kisan" voittaa."

Niin, kummallista keskustelua. Ikäänkuin nainen olisi pelkkä kroppa ilman aivoja.

Pistäydyin pitkästä aikaa tällä palstalla ja luin joitakin näistä kirjoituksista. Omituista "keskustelua" tosiaan näin aikuisen naisen näkökulmasta ainakin. Ihan kuin tärkeintä naisessa, ja oikeastaan ainoa tärkeä asia, olisi takapuoli. Voi voi, kyllä elämä tosiaan opettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin kasvattaa!!:

Pistäydyin pitkästä aikaa tällä palstalla ja luin joitakin näistä kirjoituksista. Omituista "keskustelua" tosiaan näin aikuisen naisen näkökulmasta ainakin. Ihan kuin tärkeintä naisessa, ja oikeastaan ainoa tärkeä asia, olisi takapuoli. Voi voi, kyllä elämä tosiaan opettaa.

Juuri näin. Aika lapsellisia juttuja tämän ketjun jutut. Tyyliin 20v takapuoli vastaan 40 v takapuoli. Onneksi on joillakin pienet murheet. Jos takapuoli/tissit/muskelit ovat ainoa peruste "valinnalle" ja onnellisuudelle parisuhteessa, niin aika surullista. Oikeasti. Ei ikinä uskoisi, että ns. iältään aikuiset viitsivät kirjoitella tämän tason juttuja..... Naurattaa, mutta onhan se kivaa :)

Niin, saa olla vaikka himomurhaaja, pedofiili, täysin älyvapaa, rosvo, valehtelija jne. Pääasia että persus on kunnossa. Kommenttien kirjoittajilla on varmaan tyhjät aivot, kun eivät sille elimelle toisissakaan mitään arvoa anna.

Niin no, jos taas opettelee sitä lukemista, niin tämän ketjun aiheena on vanhemmat miehet, jotka kuolaavat nuorempia tyttöjä ja naisia kuin oma vaimoke on. Eli sikäli kyllä liittyy aiheeseen nämä vertailut, koska se selittää miksi miehet preferoivat tuijotellessaan (seksuaalissävytteisesti) nuoria naisia. Kyseessä ei siis ollut ketju parisuhteen muodostamisesta. Aivoja kun harvemmin vilkuillaan tai kuolataan. Ulkonäkö ja ulkoinen olemus on ainoa asia, joka näkyy ulospäin, joten siihenhän miehet kiinnittävät huomiota. Mutta tosiaan, kannattaa ehkä lukea vaikka edes otsikko ennen kun kommentoi ;)

Niin no, jotkut kommentoi yhteen vastaukseen ja toiset koko ketjuun. Kukin oman valintansa mukaan. Minusta kummassakaan tavassa ei ole mitään väärää. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa vastata. Jokainen valitsee itse millä tavalla ja mihin vastaa. Emme ole täällä koulunpenkillä, joten täällä ei ole samoja sääntöjä kuin koulussa. Hyvä niin.

Ehkä keskustelu voisi edetä loogisemmin ja ihmisten olisi helpompi kommentoida, jos he kuitenkin ensin tietäisivät mihin vastaavat. Mutta emmehän toki ole koulussa, joten

Miksi ihmeessä naiset pitävät ihon värisiä alusvaatteita? Onko 80-luvun tyyli oikeasti jonkun mielestä kaunista? Missä kuussa sammakonpoikaset kasvavat niin isoiksi että niille kasvaa jalat? Mustikat ovat terveellisiä. Lihavat ihmiset ovat todennäköisemmin tyytymättömiä vartaloonsa kuin hoikat. Ovatko kokoomuksen äänestäjät useammin psykopaatteja muiden puolueiden kannattajiin nähden? Japanilla on ihmeellinen kulttuuri.

Mulla on myös työkaverina reilusti yli 50 v. nainen, jolla on ainakin noin vaatteet päällä ikäisekseen tosi hyvännäköinen vartalo. Sellainen hoikka ja terveen lihaksikas. Muutenkin pitää itsestään hyvää huolta. Siinä tavoitetta!

enpä jaksanut koko ketjua lukea. mulla oli pari vuotta miesystävä, minua 3 vuotta vanhempi, 55-vuotias. no meidän suhde meni miten meni mutta huomasin että mies ajattelee/haaveilee nuorista naisista, minä olin siis liian vanha sille vaikka olen nuorekas enkä mikään tantta.
eromme jälkeen olen huomannut miehen roikkuvan usein parikolmekymppisten chateissa, lirkuttelee siellä nuorempia naisia mitä sen omat tytöt ovat! yrittää esiintyä nuorena kollina (musamaku, slangi jne). hitto että mua etoaa tuollainen.
ja tasan tarkkaan on varmaa että jos viisikymppinen mies, vaikka varattukin, flirttailee nuoria naisia niin tilaisuuden tullen olisi valmis sänkyyn. vaikka kuinka väittäisi että ihan pikku flirttiä vaan harrastaa.

Vanhemmat miehet etsii seuranhakupalstoilla järjestään nuorempia naisia, eli vanhemmat ei kelpaa. Tasapuolisesti nainenkin voi halutessaan/kyetessään katsella nuorempaa miestä tai parhaassa tapauksessa saada tällaisesta elämänkumppani.
Kyse on siitä millä avuilla kukakin ja mitäkin saa, ulkonäkö on yksi tekijä, toinen fiksuus, varallisuus, nuorekkuus tai mikä kelläkin.
Jos aihe lipsui, hyvä vaan. Mietin aika usein mistä tällaiset asiat johtuu, että miten kukakin partneria valitsee tai onnistuu löytämään.

On muuten niin, että mies tahtoo mieluiten nuoremman naisen, ja aika moni nainenkin nuoremman miehen. Mitenkäs tässä tehdään?

Kun katselee nettideittipalstoja, miehet hakevat järjestään itseään jopa yli 20v nuorempia naisia. Naiset eivät kuitenkaan niin nuoria miehiä jahtaa, vaan ehkä suunnilleen 5v nuorempia. Mutta kaikki pääosin sitä nuorempaa seuraa tahtovat. Mikähän siinä? Nuoruus, kauneus, virkeys, kiinteys...

Harvinainen poikkeus oli mieheni, jonka netistä löysin. Hän oli hakiessaan 41v, ja etsi 35-50v naista. Erittäin yllättävää. Kyllä 4-kymppisillä normaalisti järjestään toiveet alkaa 25-vuotiaista. Siksipä kai miehestä kiinnostuin, kun hän ei vaikuttanut ikärasistilta. Olen häntä 2v vanhempi ja hyvin menee.

Kaikkihan eivät suinkaan haekaan seuraa nettipalstojen kautta, eli keskittyisikö sinne sitä porukkaa, joka hakee syystä tai toisesta itselleen nuorempaa seuralaista (eli se ulkonäköpainotteisempi kansanosa?) ja muusta kiinnostuneemmat sitten hakisivat livenä todellisesta elämästä, esim. harrastusten parista?

Vertailin nuoremman ja vanhemman naisen VARTALOA, en pääkoppaa tai muita ominaisuuksia. Ei ehkä kannattaisi lukea näitä kirjoituksia kuin piru raamattua. Aina joku pilkubviilaaja tarttuu yhteen lauseeseen jonka kopioi saadakseen vääntöä jutun aiheesta. No, jos ei ole muuta sanottavaa, niin kopioikaa vaan. Copy paste= nothing to say?

Alkuperäinen kirjoittaja Päläpäti:
On muuten niin, että mies tahtoo mieluiten nuoremman naisen, ja aika moni nainenkin nuoremman miehen. Mitenkäs tässä tehdään?

Kun katselee nettideittipalstoja, miehet hakevat järjestään itseään jopa yli 20v nuorempia naisia. Naiset eivät kuitenkaan niin nuoria miehiä jahtaa, vaan ehkä suunnilleen 5v nuorempia. Mutta kaikki pääosin sitä nuorempaa seuraa tahtovat. Mikähän siinä? Nuoruus, kauneus, virkeys, kiinteys...

Harvinainen poikkeus oli mieheni, jonka netistä löysin. Hän oli hakiessaan 41v, ja etsi 35-50v naista. Erittäin yllättävää. Kyllä 4-kymppisillä normaalisti järjestään toiveet alkaa 25-vuotiaista. Siksipä kai miehestä kiinnostuin, kun hän ei vaikuttanut ikärasistilta. Olen häntä 2v vanhempi ja hyvin menee.

tuo on niin tosi, miehet hakee jopa 20 vuotta nuorempaa, mutta naiset ei. itse viiskymppisenä naisena en ottaisi petiini parikymppistä kollia vaikka voihan niitä ihailla.
olen jo kauan tutkiskellut deittipalstoja ja huomannut että ikäiseni miehet ei ole kiinnostuneita oman ikäisistään naisista, minulle kelpaisi kyllä muutama vuosi vanhempi mitä itse olen.
mulla ei ole seuranhakupalstoilla ilmoitusta mutta chateissa olen joskus ollut ja kimpussa on heti jonossa nuoria kolleja. olen huomannut että vanhemmat naiset kiinnostaa miehiä noin 40-ikävuoteen asti, sen jälkeen miehet alkaa haluta nuoria, parikymppisiä.
tapailin hiljattain miestä joka oli minua viisi vuotta nuorempi (46), se kertoi että korkeintaan vuoden vanhempi häntä on se ääripää, eli siitä vanhempi ei kelpaa missään nimessä. naivia.

Niinhän se näyttää olevan, että näillä palstoilla on aina ne valioyksilöt. Jos joku moittii naisilla lyhyitä/huonokuntoisia hiuksia, tänne putkahtaa heti laumoittain paksuhiuksisia naisia, joilla upeat, kiiltävät hiukset ulottuvat vähintään vyötärölle. Miksei heitä luonnossa koskaan näy? Samoin jos joku kirjoittaa, että nelikymppiset ovat rupsahtaneita, heti ilmoittautuu joukoittain sen ikäisiä, joita luullaan joka paikassa 25-vuotiaiksi. No, heitä en ehkä luonnossa tunnista, koska luulen parikymppisiksi :DD Samoin taitaa olla kun joku nuorempi nainen ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut yli 4-kymppisistä papparaisista, jostain putkahtaa muutama iäkäs herra ilmoittamaan, kuinka hänen ympärillään baarissa on tyrkyllä joukoittain nuoria naisia jne. jne.

NAULAN KANTAAN !!! Juuri näin :D

Niinhän se näyttää olevan, että näillä palstoilla on aina ne valioyksilöt. Jos joku moittii naisilla lyhyitä/huonokuntoisia hiuksia, tänne putkahtaa heti laumoittain paksuhiuksisia naisia, joilla upeat, kiiltävät hiukset ulottuvat vähintään vyötärölle. Miksei heitä luonnossa koskaan näy? Samoin jos joku kirjoittaa, että nelikymppiset ovat rupsahtaneita, heti ilmoittautuu joukoittain sen ikäisiä, joita luullaan joka paikassa 25-vuotiaiksi. No, heitä en ehkä luonnossa tunnista, koska luulen parikymppisiksi :DD Samoin taitaa olla kun joku nuorempi nainen ilmoittaa, ettei ole kiinnostunut yli 4-kymppisistä papparaisista, jostain putkahtaa muutama iäkäs herra ilmoittamaan, kuinka hänen ympärillään baarissa on tyrkyllä joukoittain nuoria naisia jne. jne.
Joillakin nykynuorilla on - valitettavasti - tapana pummata baarissa juotavansa. He jopa kilpailevat siitä, kuka maksaa omasta illastaan vähiten. Kun drinkki on papparaiselta saatu, poistutaan paikalta. Viisikymppiset ovat helppo saalis: heillä on rahaa huomattavasti parikymppistä enemmän ja he ovat kärkkäämpiä tarjoamaan drinkkejä ollessaan imarreltuja nuoresta seurasta. He eivät vain ymmärrä, että kyseessä on vain määrätietoinen hyväksikäyttö, eikä vilpitön tutustuminen.

Miehet eivät saisi antaa höynäyttää itseään baareissa, enhän minäkään tarjoa drinksuja nuorille kolleille yhtään minkään syyn takia. Papat syyttäköön itseään jos jäävät nuolemaan näppejään, nuoret naiset osaavat kyllä hyödyntää.
Löysin chatista itselleni nuoren miehen elämänkumppaniksi, jolle +1 v. on aika naurettava ajatus, kertoo lähinnä ihmisen omasta rajoittuneisuudesta, ei niinkään henkilöstä joka jää kysynnän ulkopuolelle ikänsä takia.
Katselen usein uteliaisuudesta seuranhakupalstaa- ympäröin kaikki ne ilmoitukset jossa mies esim. m42 etsii seuraa naisesta ikäluokassa 22-42....Eli miksei tälle kaverille kelpaa nainen 35-48, jolloin hänen potentiaaliset tarjokkaat voisivat jopa löytyä??? Vai etsiikö mies lapsille äitiä, jolloin hänen laskujensa mukaan juuri ja juuri 42 v nainen voisi vielä synnyttää??

Parempi suhde syntyy sellaisesta asetelmasta, missä nainen on vanhempi. Siis jokaisella osa-alueella on pelkästään plussaa, että nainen on vanhempi miestä.

Tuntuisi aika kuolleelta ajatukselta, että alkaisin lapsenplikaksi, siis jokasuhteessa ja ihan oikeasti.

Miehet jotka hakevat 20 v. nuorempia ovat todennäköisesti lapsettomia miehia, jotka nyt ikäkkäämpänä haikailevat lasten perään. Tunnen monia 45-50 v. eronneita miehiä, joilla on lapsia. Kaikki he sanoivat etteivät halua uudelleen enää vauvaruljanssiin.

Alkuperäinen kirjoittaja you are beautyful:

Vertailin nuoremman ja vanhemman naisen VARTALOA, en pääkoppaa tai muita ominaisuuksia. Ei ehkä kannattaisi lukea näitä kirjoituksia kuin piru raamattua. Aina joku pilkubviilaaja tarttuu yhteen lauseeseen jonka kopioi saadakseen vääntöä jutun aiheesta. No, jos ei ole muuta sanottavaa, niin kopioikaa vaan. Copy paste= nothing to say?

Joillekkin ihmisille käsitteeseen "kroppa" ja "nainen" kuuluu myös aivot, eikä niitä voi jättää pois kun keskustellaan ihmisistä. Aivot ovat näille henkilöille niin tärkeä osa ihmisessä, että ne kuuluvat automaattisesti mukaan. Jos ihminen koetaan eri ominaisuuksien kokonaisuutena, niin silloin ei pysty arvostelemaan ja arvioimaan koko ihmistä pelkästään jonkun ruumiinosan avulla. Kukaan ei ole pelkkä perse, joten keskustelu ja ihmisen arviointi pelkän perseen perusteella tuntui absurdilta, ja siitähän täällä puhuttiinkin. Tuntui siltä, että jotain jäi arvostelussa puuttumaan, ja se puuttuva, aivot, otettiin mukaan. Jos joku pystyy mieltämään ihmisen (naisen)pelkkänä perseenä, niin hän voi tietenkin arvioida ihmisiä pelkän perseen perusteella ja kuvitella, että kaikki tarvittava on mukana mielipiteen muodostamiseksi.

Se, että nuoret naiset antavat vanhempien miesten kustantaa baari-iltansa, on kyllä tavallista. Papparaiset on niin otettuja kun nuoret naiset "kiinnostuu" heistä. Ukit tarjoaa helpommin kuin nuoret miehet, eivätkä he vonkaa vastapalveluksia. Heille riittää, että he itse uskovat, että tyttö on kiinnostunut. Ukki saa illuusion, että vielä muka saisi nuoren naisen ja tyttö saa ilmaisen humalan.

Miesten ja naisten ero tulee esille siinä millä avuilla voi saada nuoremman kumppanin. Yleensä mies tarvitsee rahaa tai asemaa, nainen ehkä jotain muuta, tosin vanhemmalla naisella on talous ja taloudenhallinta yleensä eri mallilla kuin nuorella, ja elämäntaidot yleensäkin.
Koen antavani kumppanille täyttä elämää, laatua ja mukavuutta sen sijaan että telttaillaan festareilla. Toki voidaan käväistä päiväseltään, mutta biletys ei enää oikein kiinnosta kumpaakaan.