+50naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuorempi mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietenkin siitä olen odottanut että tulisit ja kertoisit oletko saanut tälle aamulle ja jouduitko itse tyydyttämään itsesi jos mahdollista niin pidä itseäs nyt sitte hyvänä minä ainakin haluan runkata kun on koko aamun kyrpä seisonu

Töissä no sehän olisikin jos sinä siellä olet ja alat kostumaan, ja varovasti itse alkaisit hieroa haara väliä ja ajattele jos tulisinkin sinne ja minä hieron sinua se olisi ihanan kiihoittavaa siis kiinni jäämisen pelko. Kannattee kokeilla työnnä kätesi häpykummulle hyvä minulla seisoo jo ihan kovana oletko jo pikkuhousujen sisällä anna mennä.....ei sinua huomata

Ihan huomaamatta kokeile....se voi tuntua uskomattoman kiihoittavalta vie se käsi haaroihin sinulla kuitenkin on halu kokeilla ja kun saat käden sinne niin hierot ei sitä huomaa kukaan.minulla on helppoa saan nauttia itsestäni mielin määrin on vapaa päivä miltä se tuntuisi jo tulisin antamaan sinulle vähän kieli....

Olen tällainen 34 tumma en mikään pitkä 175 ja tänään todella halukas vailla panoa. raahe kuusamo linjan pohj puolelta entäs sinä ja sinun ilmeisesti märkä pillusi kokeilitko jo kyllä varmaan....:t vapaalla oleva metallimies

Vapaa päivillä tässä olen ja ajatuksena olis saada joltain ihanalta rouvalta... Tänään tai sitten juuri sinulta... Kunnon panoa suoraan sanotuna oletko sinä saanut tänään tai oletko jo tälle aamulle hellinyt pilluasi

Vai vapaapäivällä olet...Olipa miehellä suora kysymys :) Sain kyllä mieheltäni kunnon panon aamulla, tussuni on edelleen aivan turvoksissa..ja kostea. Kyllä suihkussa hyväilin tussuni uudestaan ja istun nyt koneen ääressä ainoastaan aamutakki päällä. Ajatus kiehtoo...

Enhän minä muuten asiaan tänään pääse olen juuri suihkusta itsekin tullut ja ei tämä kyrvän jomotus lakannut vaikka sain runkattua aamulla. Olisi mukavaa jos voin tulla ja riisua kylpy takkisi pois ja polvistua eteesi kun sinä levität jalat pääsen suoraan nuolemaan turvonnutta pilluasi ....ei hitto mulla on ihan kivikova kalu voisitko sinä helpottaa

Oui, miten rivosti kerrot.. Vai onko kalusi kovana siellä...nam. Miä jos sallin sinut levitellä jalkojani ja saist nuolla tussuni, voisin levitellä kädelläni tussunhuulet sinulle...Miten iso kalusi nyt sitten onkin ja mitä teet siellä parasta aikaa? Harmi kun ei ole niin paljon aikaa koska mieheni tulee tunnin sisällä kotiin. Ajattelen kyllä että pikapano olisi nannaa...

Olen omalla sängylläni ja vetelen esinahkaa edestakasin terska valuttaa ja liukastaa sen varreni....ei se mikään iso ole enkä minä tätä tarvitse mitata jos kerran saan tyytydettyä naisen se riittää minulle...sinun ihanan turpeat häpyhuulet levittyvät kun avaat niitä sormillasi tuntuisi varmaan hyvältä jos painan kielen sisääsi ,sinä värähdät kun tunnet minun kielen liikkuvan ihanassa tussussasi..... haluutko ottaa minulta suihin tai joko työnnän kyrvän sisällesi......

Ei se tarvitsee olla iso, pääasia että osataan sitä käyttää. Kuulostaa tosi kiihottavalta kun tiedän mitä sinä teet itsellesi…ai, ai kyllä tekisi mieli nuolla sitä…Nuolet tussuhuuleni niin taitavasti ja ihanalta tuntuu kun työnnät kielesi syvälle sisään…..juuri noin, hyväilen sormellani samaan aikaan klittani….pyydän että jatkat vielä hetken…miltäs kiimaisen naisen tussu maistuu…ja nesteen valuu ulos ja sinä saat sitä juoda...