+50naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuorempi mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinun jutustelu saa minut ihan kuumaksi sääli että et ole täällä joudun ottamaan käden joka kerta irti kalulta kun kirjoitan mutta se ei haittaa saat sen taas kovaksi näinkin sinun avonainen pillu sykkii kun imen huulia ja työtelen kieltä sisään. Mennään niin että sinä voit ottaa kyrpäni suuhusi voin olla alla sinun suu janoaa jo kaluani mmmh painat tussun naamalleni voi kuinka se tuoksuu ja lantiosi pyörii ja sinun mahtava suu ..............ah sinun kielikin on vikkelä anna minulle suuhun kiimalimaasi ......mmmh haluatko että lasken omani suuhusi......

täällä olisi mies joka haluaisi nussia sinun kosteaa ja limaista vittuasi hieroa rintojasi ja imeskellä nännejäsi näykkien niitä minulla on kalu kovana tietäen että se saa kohta maistaa vittuasi syvältä

...joudun pyykille tänään minä en muista koska olisi tehnyt näin hyvää........kalua jo pakottaa.... Mutta täytyy kestäää en aio lopettaa vielä hiero pilluas nopeampaa.....ajattele että saisit kyrpää jos olisimme lähekkäin juuri nyt....

mua on alkanut himottamaan pikkasen vanhemmat naiset. Itse olen 33 ja jonkun +50 NAISEN kanssa olisi mahtavaa hieman pelehtiä. Tuossa em. iässä naiset tietää tarkkaan mitä ne haluaa ja osaavat sen myös häpeilemättä kertoa. Tieto on voimaa :D

Mukava tämä on ja kun vielä minä saan sinut kuumaksi, jopa minäkin käyn tosi kuuman kun kirjoittelen… Oikeastaan haluaisin kunnon pikapanon sinulta ennen kun mieheni tulee kotiin. Onnistuuko? Mennään sohvalle ja istut siinä, nuolen kalusi, otan sen heti tosi syvälle, kiljut nautinnosta pyytäen lisää…mutta tulen sinun syliisi, hankaan limainen tussuni kasvoillesi, kiusaan ja härnään sinut, levitän kiimaiset nesteet joka paikkaan sinulle…olen nyt villi rouva… Haluan että sinä otat minut takaapäin kuiskaan kiimaisella äänellä….haluatko käyttää minua niin…

Sinun ihana pillu valuttaa limat kasvoilleni....käännyt niin että olet edessäni kutsuvana tulen taaksesi ja työnnyn sisäasi varoen mutta sinun pillu vaatii lisäämään vauhtia

Tunnetko kyrpäni se on sinun tiukassa otteessa . Pidän kiinni lantioltasi ja painan sitä aina tähän kovemmin...ja nopeammin..... Syvemmälle. Ihanaa kun voin tyydyttää sinua näinkin vaikka kyllä aitona olis varmaan ihan kivaaa......

Olen niin kiimainen kun levitän tussun kiimaiset nesteet sinulle, oikeastaan tunnen olevani tosi rivo kun näin teen. Ihanaa nähdä sinun ilmeet ja huomaan kuinka kiimainen sinäkin olet. Kullisi on aivan turvoksissa ja sininen, tiedän että annat sitä minulle… menen polvilleni sohvalla ja pyllistän sinulle pyytäen että tule ja ota aikuisen naisen tussua…se odottaa sinua kuumana. Näetkö miten turvoksissa tussuni onkin? Tule jo ja ota minut pyydän, haluan kaiken sinulta…

Juuri noin haluan, pidä minusta tiukasti kiinni ja anna minulle sinun ihanaa kovaa kalua. Työnnät sitä niin syvälle että minä huudan nautinnosta. Tussuni on niin limainen että kun painat kovemmin niin litinä kuuluu…lisää lisää huudan sinulle. Paina niin kovaa kun vaan pystyt ja ota minut nyt!
Olen kyllä sama mieltä, aitona olisi paremmin, mutta kyllä tämäkin on kivaa…

.....tulen sinuun yhä uudelleen väliin panen kovaa ja taas tunnen että olisi tulossa mutta en anna periksi.....sinun tussu lypsää kaluani .....painaudun syvälle sinuun en vedä kypsää ulos vaan ollaan hetki liikkumatta ...suutelen sinun niskaa ja kaulaa vedän olkapäistä sinua itseeni kiinni........ Kyrpä yhä pillussa ei lopeteta eihän haluan antaa sinulle.........

Voisin antaa sinulle vielä.......kunhan minun kyrpä täällä rauhoittuu se on nyt seisonut aika hyvin..... Ja minä olen sotkenut lakanat ....... Siitä on tullut tasaisesti limaa täytyykin maistaa omaa limaa.........

Aivan oikein tussuni lypsää kalusi niin kiimaisena että sinulla on vaikeat oltavat. Tuntuu niin hyvältä saada sinulta, kiljun ja huudan ja sinä kayt tosi kuumana. Tunnen kuinka kalusi sykkii ja tunnet kuinka tussuni sykkii…Miten mahtavaa tunnen onkin kun painat kalusi niin syvälle kun pystyt ja olet liikumatta. Mutta minä haluan enemmän. Vaihdetaan asentoa ja työnnän sinut selällesi sohvalle ja tulen hajareisin päällesi, olet hieman ymmällään mutta kuitenkin nautit. Nopeasti ohjaan kova kalusi tussuni luo ja painan yhdellä työnnällä pohjaan asti… Aloitan villin ratsastuksen ja pidän kädestäsi kiinni etkä voi tehdä yhtään mitään. Nyt minä sanelen mitä tehdään ja minä otan sinut nyt, saat maistella aikuisen kuuma tussua,haluan sinulta kuumaa nestettä syvälle tussuni…noin…tunnetko miten tussuni lypsää kalusi…et voi mitään, etkä haluaa pidätellä enää…lisää, lisää huudat...

Aaagh........sinä painat minut selälleni sohvalle tulet syliin ja istut kaluni päälle sinä hymyilet kun kalu uppoaa sisääsi nyt minun ehdoilla mennään sinä sanot... Ja alat nostellä itseäsi kyrvän vartta pitkin ylös ja alas sinä olet todella ihana ja sinun aikuisen naisen tussu se on jotain taivaallista........jatka jatka ihanaa

Tunnen kuinka sinä olet tulossa, ja tunnet senkin että tussuni lypsää kalusi…nopeammin ja nopeammin ratsastan ja otan sinut. Koko sinä täriset ja voihkit ei vielä, ei vielä…mutta minä vastaan kyllä otan koska haluan, vaadinkin sitä sinulta. Yhtäkkiä huutelet ja koko sinun vartalo jäykistyy, kalusi sykkii ja sinä täytät tussuni… pidän tiukemmin sinun kädestäsi kiinni ja et pysty tekemään mitään. Ihanaa olla näin rivo ja suorastaan raiskaa sinut. Tunnen kuinka laukean mutta kuitenkin ratsastan rajummin kunnes minäkin huudan….koko vartaloni tärisee ja tunnen kuinka tussuni täyttyy kuumalla nesteellä sinulta…ah, ihanaa…

Kiitos sinulle kirjoittaja, oli mukavaa. Toivottavasti sinäkin pidit siitä yhtä paljon kuin minä. Täytyy nyt kiiruhtaa koska mieheni on tulossa, pakko pukea vaatteet päälle ennen sitä. Hei, hei.

......nyt mulla tulee ihan oikeastikin huudan ja annan sperman tulla sisääsi.....tunnen kuinka vartaloni joka lihas tärisee kun tulen sisääsi.....melkein samalla hetkellä sinä kiljaiset pidät minua yhä tiukemmin otteessa aloitat raivokkaan ratsastuksen ja sinun kuuma tussu tanssii kyrpäni kanssa kiimaista tanssia lysähdät syliini ja hikiset vartalomme vapisevat toisiinsa kietoutuneina........

Otetaan ja annetaan joskus uudestaan. Tuli niin hyvää olo ja ihan oikeasti tussuni onkin niin kostea kun sitä kosketan parasta aikaa. Kiimainen tuoksu on koko huoneessa, nyt tekisi oikea kalua mieli. Saa nähdä mitä teen miehen kanssa kun hän tulee…

Sain mieheltäni sellainen kyyti päivällä että oksat pois. Tussuni on nyt hyvin arka mutta niin tyytyväinen. Mies lähti taas matkoille ja on kuukauden poissa. Apua mitä pitäisi tehdä?