5v ja harrastus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Ehdotelkaas mitä 5v vois alkaa harrastamaan? Siis lapsen omasta halustahan se riippuu mut mä en edes tiedä mitä mä tytölle ehdottaisin.

Luistelun haluaisi aloittaa, mä en tiedä siitä mitään. Voiko mennä mukaan vaikka ei omaa juuri minkäänlaista kokemusta luistelusta?
Ratsastusta mietin myös mutta omasta kokemuksesta epäilen että taitaa olla vielä vähän liian pieni. Siis talutustunteja tietty voisi harkita.
Soittaakin hän tahtoisi mutta mä en tiedä mistä mä alkaisin soittotaidon opettajan etsimisen..
Mä olen miettiny pääni puhki ja tyttö itse haluaisi jotain mut me ei keksitä mitä.

Tyhmä kysymys vielä lisäks mut ollaanko me myöhäs harrastuksen aloituksen kans kun tuntuu että kaikki aloittaa joskus noin 2v:nä. Että voiko esim. luisteluun viedä ipanan joka ei edes pysy pystyssä. :ashamed: Kiinnostusta varmaan kyllä olis.

Mä mietin siks jotain " ihan oikeeta" harrastusta koska siellä sit varmaan sais keskittyäkin siihen harrastukseen. Kun esim. muskari meni meillä ihan persiilleen kun ryhmässä vain riehuttiin oikeestaan niin tyttöä ei sit oikeen napannu.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Juu taitoluistelukouluun vaan! Tai voimisteluun, taikka uimakouluun.

Ois se hyvä, että pysyisi pystyssä kun aloittaa taitoluistelukoulun.

Hitto..täs tää onkin. Kun mä en pysy luistimil niin ennen kun mä saan sen pysymään pystys niin me ollaan molemmat teholla. Tai voi ollakin että pysyiskin pystys mut noi luonnonjäät vaan on ollu pikkasen huonoja viime aikoina.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Juu taitoluistelukouluun vaan! Tai voimisteluun, taikka uimakouluun.

Ois se hyvä, että pysyisi pystyssä kun aloittaa taitoluistelukoulun.

Hitto..täs tää onkin. Kun mä en pysy luistimil niin ennen kun mä saan sen pysymään pystys niin me ollaan molemmat teholla. Tai voi ollakin että pysyiskin pystys mut noi luonnonjäät vaan on ollu pikkasen huonoja viime aikoina.

Jos teidän paikkakunnalla on halli, niin siellä luultavasti on myös vapaaluisteluvuoroja jonne voi mennä kuka vaan, meillä ainakin on.

Voimistelu.. sitäkin vois harkita. Sitä järjestää varmaan jotku liikuntaseurat yms..

Mä olen oikeesti koittanu pienen ikäni pysyä niin kaukana kuin mahdollista kaikista urheiluseuroista niin mulle aukeaa nyt ihan uus maailma.. :D :ashamed:

Yhteistyössä