5v pojalla näppylöitä, mutta mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhainen

Vieras
Hoitotäti näytti pojan kyljessä olevaa pientä jälkeä kun hain lapset hoidosta, hän oli huomannut tämän päiväunien jälkeen. Meinasimme molemmat että poika on varmaan joko itse raapaissut siihen tai sitten joku toinen tai jokin lelu on siihen osunut.

Saunassa huomasin, että nyt niitä on kyljessä pari, yläselässä pari, poskessa, kädessä ja jalassa, yhteensä n. 10 ja siis eri puolilla kehoa. Nämä on noin 1-1,5cm punaisia jälkiä, ei koholla eikä kipeitä, mutta kaikkien keskellä ihan kuin pieni reikä. Siksi siis luultiin että on varmaan kynsi raapaissut. Ei ole vesirokkoa eikä molluskoita, mitä ihmettä nää on? Ei kuumetta, ei kipeitä, olen varmaan vainoharhainen mutta onko tää nyt joku alkava rokko vai mikä? Pieni tasainen punainen pyöreä jälki jonka keskellä 'reikä'..?

siis nää on kaikki tullu tänään iltapäivän/illan aikana, voihan ne periaatteessa olla vaikka mitä, koska ainut rokko mikä on ollu niin oli vauvarokko ihan pienenä. Jotenkin ne ei vaan näytä yhtään samalta kuin vesirokko, mutta oiskohan se vasta alkamassa..? Oon koittanu googletella kaikkia eri rokkoja, mut mistäs noista tietää kun kaikki reagoi niin yksilöllisesti.. Huoh..

siis nää on kaikki tullu tänään iltapäivän/illan aikana, voihan ne periaatteessa olla vaikka mitä, koska ainut rokko mikä on ollu niin oli vauvarokko ihan pienenä. Jotenkin ne ei vaan näytä yhtään samalta kuin vesirokko, mutta oiskohan se vasta alkamassa..? Oon koittanu googletella kaikkia eri rokkoja, mut mistäs noista tietää kun kaikki reagoi niin yksilöllisesti.. Huoh..

Meillä alkoi vesirokko just noin, että yhdessä iltapäivässä nousi näpppyjä. Niistä tuli vesikelloja vasta seuraavana ja sitä seuraavana päivänä, ja koko ajan oli "eri vaiheissa" olevia näppyjä, eli ei näyttänyt yhtään siltä miltä olin kuvitellut vesirokon näyttävän :)

Yhteistyössä