H
hämmästynyt
Vieras
eli siis tilanne tämä: olemme eronneet reilu vuosi sitten, lapset 5v ja 7v ja asuvat vuorottain molemmilla. asuminen ja kaikki muukin lasten osalta sujunut ongelmitta, tosin 5v joskus sanonut, että isi on tyhmä, mutta on aina mielellään mennyt isälleen kumminkin. eilen illalla ennen nukkumaan menoa kerroin, että isi tulee aamulla, kun äiti joutuu vielä menemään ennen loman alkua töihin, niin 5v sanoi, että ei halua, että isi tulee, kun se on niin ruma! sitten jatkoi, että isi lyö mua aina päähän. kyselin sitten rauhassa, että miksi isi lyö päähän ja sattuuko se jne...sanoi, että lyö vaan häntä, vaikkei ole ollut edes tuhma. sitten lapsi nukahti...ja tästä jotenkin ajattelin, että ei taida välttämättä puhua ihan totta...
kysyin 7v:lta, että onko isä lyönyt pienempää...isompi sanoi, että ei. toisaalta exä ei ole koskaan ollut ketään kohtaan väkivaltainen...juttelin asiasta exän kanssa ja sanoi, ettei sellaista ole koskaan tapahtunut, sanoinkin, että mulle tuli vähän sellanen olo, että 5v kokee jotenkin, ettei isä välitä hänestä.
onko vastaavaa kokemusta? miten toimia?
kysyin 7v:lta, että onko isä lyönyt pienempää...isompi sanoi, että ei. toisaalta exä ei ole koskaan ollut ketään kohtaan väkivaltainen...juttelin asiasta exän kanssa ja sanoi, ettei sellaista ole koskaan tapahtunut, sanoinkin, että mulle tuli vähän sellanen olo, että 5v kokee jotenkin, ettei isä välitä hänestä.
onko vastaavaa kokemusta? miten toimia?