5v takana ja nyt täytyy päästää irti.. mies ei uskollinen.. mutta miten pystyy jatkaa ilman häntä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitirikkinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitirikkinäinen

Vieras
meillä lapset 1 ja 4v. ollaan aikalaillam lasten takia pysytty yhderssä, mutta miehellä vähän väliä jotain naisjuttuja. ansaitsen parempaa, lapset ansaitsee.. mutta miten, miten jatkan eteempäin, olen niin kiinni miehessä, päiväkin tuntuu erossa kamalalta. mutta yhteistä tulevaisuutta ei ole, joka hetki saa pelätä millon hän taas tapaa jonkun toisen.. ei tällaista elämää vain jaksa enään...

Erot aina ahdistavia ja ikäviä, mutta huomaat siitä jaloille päästyäsi, että olisi pitänyt päästää irti jo ajat sitten, aika parantaa haavat, vaikka eron hetkellä tosi turha sanonta, mutta totta.
Voimia koitokseen!!!

itkettää vain. kiitos. luulen että t'änään sanon miehelle että nyt loppui, kokonaan.. ei jaksa kun ei tgunne itseään miksikään, miesm puhuu muista naisista ihailevasti, facebook on täynnä kaikkia naisia joiden kanssa kirjoittelee ja tapailee..
en vain jaksa,ansaitsen miehen joka rakastaa minua!

Kunhan teet lopullisen ratkaisun lähteä,oletvarmasti onnellisempi. Vanhempien parisuhde on lasten koti ja et varmaan halua lasten elävän tuollaista elämää. Lapset vaistoavat ja kuulevat enemmän kuin me aikuiset edes osaamme kuvitella. Nyt omaa asuntoa hakemaan ja elämään onnellista elämää! VOIMIA!

Olen todella pahoillani :hug:
Niin ikävää, että joudut tuollaisen eteen, vaikka itse olisit ollut valmis panostamaan suhteeseen.

Kannattaisi varmaan etsiä "tukihenkilö", jolle asiaa ruodit. Vaikka parikin. Kerrot, että aiot erota ja vuodatat kaiken, saat tukea, apua. Ja jos tälläisiä ei ole, niin perustat vaikka nettiin jollekin sivustolle (esim. kotipiha) nimimerkillä päiväkirjan, jossa asiaa puit, ja jossa saat apua ja tukea (kun kirjoittelet silloin tällöin muidenkin päiväkirjoihin niin he tulee innolla sinua tukemaan).

Voimia! Toki täälläkin voit asiaa käydä läpi :hug:

se tuntuu niin helpolta.. mutta suhteemme on niin ollut jo kauan että mies ohjailee minua, tekee asiat niin että minun on pakko antaa hänen toilailut anteeksi.. nyt olen niin masis että olen lihonutkin, tää mtilanne niin kamala:(

Kyllä varmasti pääset siitä yli, vaikka nyt tuntuukin ylitsepääsemättömältä. Eroon en yllytä, tiedät itse milloin on menty rajan yli, ja se raja pitääkin olla, jos rakastaa itseäänkin. Jonkin ajan kuluttua mietit, että miten edes oot voinut moista sietää. Nyt sulla tuntuu vaan olevan itsetunto alhaalla, eikä syyttä. Jos ei mies ymmärrä, niin sinä ymmärrät, tee se hänelle selväksi. Puhu kaikki asiat läpi, miltä sinusta tuntuu, ettei mikään jää vaivaamaan mieltäsi.
Tsemppiä tasapainoisempaan elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Mies pitää sua itsestään selvyytenä. Lue jonkun Fisherin(?) erokirja, siitä monet eronneet ovat saaneet voimia.

niin on! jos lähen ulos, hän laittaa tunnin päästä viestiä ja sanoo että haluaa minut kotiin, tekee mieli jne.. mutta kun hän lähtee, ei kuulu kotiin ennen seuraavaa päivää.. hän pelkää että minä teen samoin kun hän(petän), vaikka en ikinä ole niin tehnyt enkä voisi!

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Kyllä varmasti pääset siitä yli, vaikka nyt tuntuukin ylitsepääsemättömältä. Eroon en yllytä, tiedät itse milloin on menty rajan yli, ja se raja pitääkin olla, jos rakastaa itseäänkin. Jonkin ajan kuluttua mietit, että miten edes oot voinut moista sietää. Nyt sulla tuntuu vaan olevan itsetunto alhaalla, eikä syyttä. Jos ei mies ymmärrä, niin sinä ymmärrät, tee se hänelle selväksi. Puhu kaikki asiat läpi, miltä sinusta tuntuu, ettei mikään jää vaivaamaan mieltäsi.
Tsemppiä tasapainoisempaan elämään.

kiitos. minulla ei ole itsetuntoa enään.. olen ihan ok näkönen ja sosiaalinen ihminen, mutta tämän myötä en välitä enään itsestäni. mies pitää huolen että en vaan tunne hetkeäkään olevani kaunis. arvostelee vain, kyllä olen lihonut mutta syy on tämä kun on niin huono tilanne.. mies kehtasi suutuspäissään kuukaus sitten sanoa että sai niin hyvä perseistä muijaa että ei minua panna tee mieli enään.. tuo soi päässä.. viikko sit mies yritti lämmitellä mua, mutta en vain pystynyt, tän kaiken jälkeen..

Yhteistyössä