Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi?:Miksi tännekin pitää ihmisten tulla kritisoimaan ja nälvimään ja mollaamaan toista? Jos ette itse tee ruokalistoja, niin pakkoko sitä on tulla tänne toitottamaan?? Onko tää sitä nykyajan individualismia pahimmillaan: "Kyllä MINÄ saan aina sanoa MINUN mielipiteeni jokaiseen asiaan, ei ole MINUN vikani jos joku siitä loukkaantuu"
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Hieno lista =) Voisinpas tuosta poimia vinkkejä meidänkin perheelle! Joskus on niin työlästä keksiä monipuolista ja herkullista syötävää...
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Avuton:Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Hieno lista =) Voisinpas tuosta poimia vinkkejä meidänkin perheelle! Joskus on niin työlästä keksiä monipuolista ja herkullista syötävää...
No sepä se. Mua ahdistaa miettiä joka päivä, että mitä tänään söisi ja sitten miettiä mitä haetaan kaupasta, jne. Sitten tulee aina ostetta vaan niitä samoja... Ehkä näin tää menee helpommin näin ja tulee edes vähän monipuolisemmin syötyä.![]()
mä taas tykkään tehdä "jotain ihan muuta". Eli jos vaikka on lohi tarjouksessa niin tulee mieleen "syödäänpä tänään kalaa" jne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:viikon ruokalista ois ehkä vielä ihan ok,mutta et kuudeks viikoks?
Alkuperäinen kirjoittaja Avuton:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:viikon ruokalista ois ehkä vielä ihan ok,mutta et kuudeks viikoks?
No mitä? Sama kai se on nyt on onko se viikoksi vai kuudeksi? Ja aika köyhä lista tulee jos syödään aina vain seitsemää ruokaa... Älkää nyt hyvät ihmiset ottako tätä minään jumalan sanana. Tuota listaa voi ihan hyvin muutella ja vaihdella ja vaikka ottaa toisen viikon jos se tuntuukin paremmalta kuin se mikä on merkittynä... Miks tää on teille näin suuri ongelma?
Alkuperäinen kirjoittaja ahdistais:Alkuperäinen kirjoittaja Avuton:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:viikon ruokalista ois ehkä vielä ihan ok,mutta et kuudeks viikoks?
No mitä? Sama kai se on nyt on onko se viikoksi vai kuudeksi? Ja aika köyhä lista tulee jos syödään aina vain seitsemää ruokaa... Älkää nyt hyvät ihmiset ottako tätä minään jumalan sanana. Tuota listaa voi ihan hyvin muutella ja vaihdella ja vaikka ottaa toisen viikon jos se tuntuukin paremmalta kuin se mikä on merkittynä... Miks tää on teille näin suuri ongelma?
No ei se nyt ihan smaa oo.
Kait sitä nyt jokaisella on tiedossa se et ruokia on enemmänki ku seittämän.Ahistaa ajatus että pitäis jonku noin pitkän listan mukaan värkätä ruokaa.
No onneks ei tarvii.Riittää ne vinkit joita saa silloin kun pää hakkaa tyhjää,eikä kaapis ole edellisen päivän ruokia jemmassa.
Hyvä lista kouluun tai päiväkotiin,mut kotiin ottaisin mieluummin ruokakirjan josta kattelisin millon mitäkin ohjeita.
Alkuperäinen kirjoittaja ahdistais:Alkuperäinen kirjoittaja Avuton:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:viikon ruokalista ois ehkä vielä ihan ok,mutta et kuudeks viikoks?
Kait sitä nyt jokaisella on tiedossa se et ruokia on enemmänki ku seittämän.Ahistaa ajatus että pitäis jonku noin pitkän listan mukaan värkätä ruokaa.
No onneks ei tarvii.Riittää ne vinkit joita saa silloin kun pää hakkaa tyhjää,eikä kaapis ole edellisen päivän ruokia jemmassa.
Hyvä lista kouluun tai päiväkotiin,mut kotiin ottaisin mieluummin ruokakirjan josta kattelisin millon mitäkin ohjeita.
Alkuperäinen kirjoittaja Avuton:Alkuperäinen kirjoittaja ahdistais:Alkuperäinen kirjoittaja Avuton:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:viikon ruokalista ois ehkä vielä ihan ok,mutta et kuudeks viikoks?
No voi herttinen. Mä en käsitä mikä tuossa ihmisiä ahdistaa. Kun ei tuo tosiaan ole mikään sydänverellä kirjoitettu sopimus Saatanan kanssa ole, josta ei voi poiketa. Etkö osaisi ajatella tuotakin vain kuutena erilaisena viikkoruokalistana? Mä en nyt ollenkaan ymmärrä miksi tästä nousi tällainen häly...
Ja tosi kiva, että sulla leikkaa aina kaupassa ja on aikaa suunnitella päivittäin ruoat ja ne pysyy vielä monipuolisina. Mä lienen sitten tosi tyhmä kun mulla juttu ei toimi noin. Erilaisia keittokirjoja ja muita on hyllyssä pilvin pimein ja sitten kun seison kaupassa huutavien muksujen kanssa, niin ei aina kaikki reseptitkään tule mieleen.
Hitto soikoon. Mua alkaa tympiä tää koko aihe jo. En olisi voinut kuvitellakaan, että tää menee tällaiseksi. Vaikka olishan se pitänyt arvata. Eihän tällä palstalla paljon muuta halutakaan kuin moittia toisia ja pönkittää omaa egoa. Hemmetti.
Alkuperäinen kirjoittaja laura:Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Miten jotkut jaksaa....Meillä syödään mitä mieli tekee ja kaapista löytyy...
samaa ihmettelen minäkin. mua ahdistais tollanen etukäteen suunnittelu.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Aika tylsää...Meillä syödään sitä mitä mieli tekee..ei listojen mukaan. Kiva vetää tiistaina hernekeittoo kun listassa niin lukee, vaika mieli tekis pihviä ja perunaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Avuton:Alkuperäinen kirjoittaja ahdistais:Alkuperäinen kirjoittaja Avuton:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:viikon ruokalista ois ehkä vielä ihan ok,mutta et kuudeks viikoks?
No voi herttinen. Mä en käsitä mikä tuossa ihmisiä ahdistaa. Kun ei tuo tosiaan ole mikään sydänverellä kirjoitettu sopimus Saatanan kanssa ole, josta ei voi poiketa. Etkö osaisi ajatella tuotakin vain kuutena erilaisena viikkoruokalistana? Mä en nyt ollenkaan ymmärrä miksi tästä nousi tällainen häly...
Ja tosi kiva, että sulla leikkaa aina kaupassa ja on aikaa suunnitella päivittäin ruoat ja ne pysyy vielä monipuolisina. Mä lienen sitten tosi tyhmä kun mulla juttu ei toimi noin. Erilaisia keittokirjoja ja muita on hyllyssä pilvin pimein ja sitten kun seison kaupassa huutavien muksujen kanssa, niin ei aina kaikki reseptitkään tule mieleen.
Hitto soikoon. Mua alkaa tympiä tää koko aihe jo. En olisi voinut kuvitellakaan, että tää menee tällaiseksi. Vaikka olishan se pitänyt arvata. Eihän tällä palstalla paljon muuta halutakaan kuin moittia toisia ja pönkittää omaa egoa. Hemmetti.