6-vuotias tyttö käsiraudoissa putkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä,

Vieras
Kuri se olla pitää:)
6-vuotias sai raivokohtauksen - poliisi vei käsiraudoissa pois
6-vuotias sai raivokohtauksen - poliisi vei käsiraudoissa pois | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Tyttö sai ilmeisesti raivokohtauksen rehtorin kansliassa. Kuusivuotias Salecia Johnson repi papereita seiniltä, hajotti tavaroita, siirteli huonekaluja ja kaatoi hyllyn, joka osui rehtoriin. Tytön äiti kertoo, että lapsella on mielialanvaihteluita aika ajoin.
- Ehkä tämä oli yksi hänen huonoja päiviään, kertoo äiti.
Paikalle soitettu poliisi oli laittanut kuusivuotiaalle käsiraudat ja istuttanut tytön poliisiauton takapenkille. Milledgevillen poliisipäällikkö kertoo poliisin toimineen aivan oikein...

Koska tapahtuu se, että Suomessakin Amerikan malliin soitetaan päiväkotiin, tarhaan poliisi, kun muksu siellä änkyröi. Toivottavasti ei koskaan.

Jenkeissä on aina ollut jotain mätää, ja aina tulee olemään.

Koska tapahtuu se, että Suomessakin Amerikan malliin soitetaan päiväkotiin, tarhaan poliisi, kun muksu siellä änkyröi. Toivottavasti ei koskaan.

Ei poliisia tarvittaisi, mutta järeä ja vahva mieshenkilö, joka voisi ottaa raivopäisen mukiloijan tiiviisti haltuunsa. Toivoo nimim. mustelmainen, pienehkö naishenkilö.

On niin surullista, että jo alle kouluikäiset ovat sekaisin, ja ovat vielä muiden joukossa päivästä toiseen.

Jenkeissä on aina ollut jotain mätää, ja aina tulee olemään.

Olen ollut todistamassa, kun alakouluun on jouduttu soittamaan poliisi ja ambulanssi, että saadaan oppilas poistettua koulun tiloista.

Eikös tuo ole parempi kuin se, että joku isokokoinen mieshenkilö joka voi lasta pidellessä vahingossa satuttaa ja sitten saada syytteen niskaansa vielä. Toisaalta se on ihan hyvä,että näytetään myöskin se,että ei saa tehdä mitä haluaa.
Jotenkin sellaisen kuvan sai vanhemmista, että he ovat vähän kädettömiä lapsen suhteen tai lepsuja.

Alkuperäinen kirjoittaja tapahtuu meilläkin;26117609:
Suomessahan soitettiin poliisi paikalle kun poika söi koulussa kolme kalapuikkoa sallitun kahden sijasta.
Syynä poliisin kutsumiseen eivät kuitenkaan tainneet olla kalapuikot vaan se, että oppilas alkoi riehua.

Mutta kyllä näitä sattuu:

käsikirjoitus | yle.fi

Sari Karjalainen (erityisopettaja, Auroran koulu, Espoo):
"Hän seisoi tuossa lisärakennuksen seinustalla. Kaveri oli vähän mustissa mietteissä. Joskus ennenkin kun hänellä oli ollut huonoja hetkiä. HÄnellä oli kädet nyrkissä ja musta ilme silmissä. Piti käsiä nyrkissä."

"Me päästiin tähän, näillä paikkeilla tää kaveri vaan sit ilmotti mulle, et hän aikoo tappaa mut. Hän hyökkäs mun kimppuun. Hän potki, löi, mä yritin paeta tonne ovelle päin. Mä olin kääntänyt selkäni niin että hän otti mun käsistä kiinni."

"Tää toinen opettaja, joka oli kentällä, huomas siinä kohti että nyt on tiukka tilanne, hän tuli tänne. Kun rehtori tuli paikalle, he saivat oppilaan mun kimpusta irti, kaks miestä."

"Me saatiin siirrettyä tää oppilas tänne sisälle tuulikaappiin. jossa me jatkettiin ns. fyysistä rajottamista, koska hän riehui edelleen. Meille tuli apuvoimia mutta sekään ei riittänyt ja sitten rehtori teki päätöksen, että meidän on kutsuttava poliisit apuun.
Kun poliisit tuli paikalle me irrotettiin omat otteemme, mutta siinä tää kaveri oli vielä niin kiukkusella päällä, että hän kävi myös poliisia kiinni."

Yhteistyössä