69 syytä 16//6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kävin lauantaina Viivin luona hänen mummonsa mökillä.
Viivi oli heittelemässä viemiäni puita liiteriin.
Viivi; Moi Janne. Tulit luokseni.
Minä; Tulin kun pyysit käymään.
Viivi; Mua niin nolottaa kun yritin salaa sua ja sun kaluasi katsella.
Minä; No eipä tuota kannata enää miettiä.
Viivi; Olitko eilen tyytyväinen siihen mitä sait ?
Minä; Olin, kuinka niin?
Viivi; Ajattelin, kun tässä kesän oon josko kävisit täällä luonani, saisit samaa jos kelpaa ?
Minä; Siis häh?
Viivi; Niin jos kelpaa niin tää nuori nainen haluaa antaa sulle ja saada sulta.Kelpaako ?
Minä; Kelpaa. Yllätyin vaan tästä.
Viivi; Et ole tainnut katsoa peiliin.
Minä; No en ole.
Mennään sisälle.
Viivi käveli edelläni, hänen uskomattoman seksikäs peppu heilui upeasti edessäni.Niin treenattu kun voi olla, mutta silti ihanan muodokas.
Taitaisi kelvata, Viivi sanoi.
Minä; Siis mitä tarkoitat;?
Viivi; Taitaisi kelvata se mitä äsken katsoit ?
Minä; Kyllä, haluaisin upottaa kaluni sun peppuunkin.
Viivi, mennään sänkyyn niin saat upottaa
Menimme makuuhuoneeseen ja aloin suudella Viiviä kiihkoissani. Kaluni seisoi ja laitoin sormeni Viivin shortsien sisään.
Pillun märkyys oli käsin kosketeltavissa ja painoin sormeni hänen sisäänsä. Ihanan tiukka pillu. Riisuin Viivin shortsit ja alushousut ja rintaliivit ja paidan tämän jälkeen riisuin omat vaatteet.
Menin selälleni sänkyyn ja sanoin Viiville. Peruuta pillusi tähän mun kasvoilleni. Pidä selkä suorassa ja nauti. Älä ime kaluani vielä, vaan keskity nauttimaan.
Viivi peruuttaa päälleni ja itsekin korjaan vähän päätäni ja Viivin märkä pillu on silmieni edessä. Alan hitaasti nuolla hänen pilluaan. Upotan kieltäni hänen pilluunsa. Nuolen pitkään hitaasti hänen pilluaan. Vältellen klitorista.
Viivi on jo vähän malttamaton, sanon, odota tehdään tämä tavallani niin huomaat sitten. Luota minuun.
Viivi jää nauttimaan nuolemisestani. Nuolen pitkään hitaasti hänen pilluaan.Välillä vaihtaen sivusuuntaan. En koske klitorikseen vielä. Viivi alkaa olla tuskastunut
Enkö Janne saa imeä sun kalua ?
Minä; Et.
Tämän jälkeen alan imeä ja nuolla klitorista kiihkeästi. Viivi päästää parkaisun. Aah kuuluu isolla äänellä. Viivi alkaa heiluttaa peppuaan ja Viivin pillu alkaa heilahdella kieleni tahdissa. Nyt alan nuolemaan klitorista niin kiihkeästi kun vain pystyn. Imen ja nuolen, oikeastaan ahmin sitä suuhuni Viivi squirttaa suuhuni.Ja uudelleen.
Viivi; Siis mitä sä teit ?
Saanko nyt ottaa herran kalun suuhuni ?
Minä; Saat.
Viivi alkaa imeä kaluani kiivaasti. Kaluni alkaa heti seistä kunnolla ja Viivi imee sitä ahnaasti.
Anna vaan Janne tulla jos sulta tulee, Viivi sanoo ja tuleehan minulta. Minuutin päästä jännitän persettäni,selkä alkaa mennä kaarelle ja samantien lähtee liikkeelle iso lasti spermaa. Viivi nieleksii spermat ja osa lentää hänen kasvoilleen.
Tämän jälkeen hän tulee samantien päälleni ja ennenkuin ehdin tajuta mitään hän alkaa kiivaasti ratsastaa kaluni päällä.
Hänen tiukkaakin tiukempi ja märkä pillunsa puristaa mahtavasti kaluani. Oon vähän, että mitähän nyt, kun lentää hänen pillunsa sisään samantien.
Minua nolottaa. Oon hiljaa.
Viivi; Kiitos Janne, oot taitava mies.
Tämän jälkeen hän sanoo, no saanko vielä imeä sun kalua saat sitten panna sinne peppuuni.
Ajatellen, että huhhuh ime vaan ja Viivi alkaa imeä kaluani kiivaasti ja seisoonhan se äkkiä. Alle puolen minuutin olen taas kovana.
Nyt saat sitä mitä himoitset Viivi sanoo ja menee kontalleen sänkyyn.
Menen hänen taakseen ja vähitellen upotan kaluni hänen peppuunsa.
Ja jos hänen pillunsa oli tiukka niin peppu se vasta tiukka onkin. Kymmenen kertaa työnnän kaluni tuohon herkkupeppuun ja tämän jälkeen kaluni ruiskii vähät sperman rippeet hänen sisäänsä

Yhteistyössä