Raha tuo mahdollisuuksia ✓2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Viivi istui edessäni ja juttelimme.
*Lupaan miettiä asiaa.
Tule parin viikon päästä uudelleen samaan aikaan käymään niin jutellaan silloin lisää ja olen miettinyt tuota asiaa lisää.
; Tehdään niin Viivi sanoi ja nousi ylös sohvalta ja antoi minulle suudelman.
Pari viikkoa meni ja Viivi tuli autollaan pihaan.
Olin avannut oven valmiiksi ja Viivi tuli sisälle.
Tulin eteiseen vastaan. Viivi otti takin pois ja katselin häntä. Taas mustat stay upit, entistäkin lyhyempi musta hame ja tiukka toppi joka juuri ja juuri peitti Viivin d-kupin rinnat. Viivin hiukset olivat auki.
Mennään olohuoneeseen sanoin.
Istuin nojatuolilla ja aloimme jutella.
Viivi;
Minä*
; Mitä olet päättänyt minun suhteeni ?
Saisit vapaat kädet seksissä ja toteutan kaikki toiveesi niin seksissä kuin siihen liittyvissä asuissa sun muissa jutuissa.
; Miten on ? ; Saat laueta minun sisääni paljaalla, syön pillereitä ja tietenkin ennen seksiä käyn testeissä että ei pitäisi olla ongelmia. Saat silmänruokaa minusta, pitäisin asuja sinua varten. Stay upit, hameet, sukkahousut, mekot, korsetit. Näet päälläni kaiken mistä olet unelmoinutkaan.
* Ehdottomasi järjestely käy. Kunhan se NS sponsorointi sovitaan.
* Mitä ehdotat tuohon sponssi asiaan ?
; Jos juttelisimme tuota myöhemmin. Tässä on paperi mistä näet ettei minulla ole mitään tauteja.
Luin paperin ja sanoin. No mitäs Viivi seuraavaksi?
; Voisimmeko rakastella Viivi sanoi ja pyysi minua sohvalle viereensä.
*Voimme sanoin ja aloimme suudella. Käteni vaelteli Viivin stay uppien päällä. Hänen reidet tuntui uskomattoman hyvältä ja näyttivät jumalaisen Stay upit Viivin päällä saivat minut sellaisen kiihkon valtaan mitä en ollut aiemmin kokenut
; Taidat tykätä Viivi sanoi ja hymyili.
* Tykkään. Olet uskomattoman seksikäs ja kaunis nainen.Viivi otti housuni pois jalastani ja alkoi imeä kovaa kaluani.. Viivi imi innolla kaluani ja hyväili samalla kiveksiäni.
Tunsin kuinka kaluni seisoi kovana ja tiesin, että en kestäisi enää kovin kauaa.
Viivi imi yhä kiivaammin ja aloin olla siinä rajalla, että kohta tulee.
Viivi otti kalun todella syvälle suuhunsa ja samalla imi uskomattoman kiihottavasti ja en voinut enää pidätellä vaan kaluni syöksi spermat Viivin suuhun ja hän nieli kaiken.
Pyysin Viiviä menemään sohvalle selälleen ja menin Viivin reisien väliin.
Aloin nuolla pillua ja hyväili Viivin stay uppien verhoamia reisiä..
Imin Viivin klitorista ja työnsin pari sormea Viivin pillun sisään.
Viivin pillu oli todella märkä ja liukas ja Viivi sai pian orgasmin.
Tämän jälkeen menin Viivin päälle ja aloin suudella häntä ja samalla kaluni uppoutui vähitellen hänen pillunsa sisään.
Hänen pillunsa oli tiukka. Aloin panna pitkillä vedoilla Viiviä ja samalla käteni hyväili Viivin reisiä ja tissejä.
Tämän jälkeen Viivi tuli ratsastamaan minun päälleni.
Hän ratsasti aluksi hitaasti.Nojaei vähän taaksepäin välillä ja välillä nojasi eteenpäin ja suutelimme.
Viivi kiihdytti tahtia entisestään ja sai orgasmin.
Tämän jälkeen Viivi meni peppu pystyssä nojaamaan sohvalle ja aloin panna Viiviä takaapäin pilluun.
Pidin kiinni lanteista ja samalla kaluni uppoutui Viivin pillun sisään.
Panin tosi kiivaasti. En kestänyt kauaa kun kaluni alkoi ruiskia spermaa Viivin tiukkaan ja todella märkään pilluun.
Tämän jälkeen pyysin Viiviä syliini ja aloimme suudella toisiamme.
Aloimme jutella kaikkea.
Juttelimme tästä meidän seksissä ja mistä kumpikin tykkää ja elämästä yleensä.
* Tuossa on luottokortti ota se käyttöösi.
* Osta luonnollisesti kaikkea asuja mitä uskot minun haluavan nähdä päälläsi ja käytä korttia menoihisi sanoin Viiville.
Sitä en sanonut
, että luottokorttitilillä on 50000 rahaa.

Yhteistyössä