6kk ollut kaksi lasta -miten tämä voi olla näin helppoa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nekku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva että sujunut hyvin.meillä lapsilla ikäeroa 1v7kk ja tuo kuopuksen vauvavuosi oli helppo, vaikka kaksi pientä olikin. No, kun kuopus lähti liikkeelle, alkoi osoittamaan omaa tahtoa, halusi osallistua jne, niin esikoinen uhmassaa ei ollut kaikkein vastaanottavaisin. Rankin vaihe oli siis sillon kun lapset 1-1,5 ja 2-3v...
Eipä sen vauvan kanssa nyt rankkaa olekaan, tai siis sehän kulkee sylissä ja syö tissiä. Se ei karkaile, kiipeile, uhmaa/kitise, tappele...
 
Minunkin mielestäni nyt on helpompaa, kun on kaksi lasta! Ikäeroa on 1,5 v ja lapsista on kovasti toisilleen seuraa. Suorastaan rasitti kuunnella ennen synnytystä, kun pari kahden lapsen vanhempaa naureskeli ja maalaili arjestamme todella raskasta, kun toinen syntyy (todella hyviä kavereita, eikö kuulostakin siltä?!). Nyt näyttävät pettyneiltä, kun mielestäni elämä on hyvää just näin, 2 lapsen vanhempana. Mutta anyway, perheet ovat erilaisia, myös perheiden äidit :)
 

Yhteistyössä