Naisen neuvo kuin päästä irti kaunarihömpistä yms takaisin elämään: ”Olen löytänyt ylivoimaisesti parhaan esileikin – se on asia, jota moni arastelee”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Klikkiotsikko, jossa ei ole sanaakaan amerikkalaisesta viihdeohjelmasta.
Eilisessä Amerikan jaksossa puitiin Steffyn Carterin kanssa tekemää syrjähyppyä. Steffy sanoi, että hänen avioliiton perusta on totuus ja luottamus. Spoilerin mukaan hän kertoo
syrjähypystään Finnille perjantain jaksossa.
Seksiin liittyy paljon ikäviä ja järkyttäviä asioita.
Yksilö saattaa hairahtua tunnekuohuissa ja viinapäissään suhteeseen, josta seuraa paljon ikävyyksiä ja mieliharmia.
Kävin illalla myöhään ruokakaupassa eikä seksi tullut siellä kertaakaan mieleeni. Poistuessani kassalta jäin katsomaan maahanmuuttajia, joiden pienet pojat hassuttelivat keskenään. Valtava riemu ja ilo, jollaista ei ole kantasuomalaisten lapsilla iltamyöhään.
Ketjun ap. saanee taas viestistäni raivarin ja poistattaa sen viivana kuten aina.

Monessa parisuhteessa pettäminen on arkipäivää. Höpise siinä sitten ruokakaupan hyllyjen välissä seksistä, kun p.uolisolla on koko ajan mielessä nettiaikuisviihde ja soittoruokaloissa tapaamansa sutturat.
Joka johtuu miehen ja naisen välisestä erosta kun puhutaan seksistä. Mies ajattelee peniksellään nainen sydämellään.
Suhteen alkuvaiheesta ja siitä ensimmäisestä yhdynnästä lähtien tulisi seksistä puhua avoimesti. Ei naisen tarvitse tyytyä siihen että pelkästään tuottaa miehelle hyvää. On avattava suunsa ja sanottava että ei tämä näin tyydytä minua vaan meidän on kokeiltava/tehtävä näin tai tee minulle näin.
Jos seksi on parisuhteessa sitä että saa toisen ihmisen läheisyyttä avaamalla jalkansa ollaan hakoteillä ja pian tyytymättömiä suhteeseen. Miehelle se voi riittää kunhan toiminta on säännöllistä mutta naiselle ei jos hän ei itse nauti ja jää ilman tyydytystä.

Joka johtuu miehen ja naisen välisestä erosta kun puhutaan seksistä. Mies ajattelee peniksellään nainen sydämellään.
Suhteen alkuvaiheesta ja siitä ensimmäisestä yhdynnästä lähtien tulisi seksistä puhua avoimesti. Ei naisen tarvitse tyytyä siihen että pelkästään tuottaa miehelle hyvää. On avattava suunsa ja sanottava että ei tämä näin tyydytä minua vaan meidän on kokeiltava/tehtävä näin tai tee minulle näin.
Jos seksi on parisuhteessa sitä että saa toisen ihmisen läheisyyttä avaamalla jalkansa ollaan hakoteillä ja pian tyytymättömiä suhteeseen. Miehelle se voi riittää kunhan toiminta on säännöllistä mutta naiselle ei jos hän ei itse nauti ja jää ilman tyydytystä.
Pitää siis vain keskustella peniksen kanssa. Hyvä kun kerroit.
Kysyn seuraavan kerran naapurin Maijalta mistä hän on keskustellut ukkonsa peniksen kanssa. Tykkääkö penis läskisoosista vai kalakukosta. 🤣

Monessa parisuhteessa pettäminen on arkipäivää. Höpise siinä sitten ruokakaupan hyllyjen välissä seksistä, kun p.uolisolla on koko ajan mielessä nettiaikuisviihde ja soittoruokaloissa tapaamansa sutturat.
Tuntuu siltä että hän elää jatkuvassa puutteessa kun tarvitsee sellaista viihdettä ja jopa menee kuppiloihin tapaamaan muita naisia.

Minulle ei tulisi mieleenkään. Meillä on erittäin hyvä suhde ja silmilleni riittää kun ihailen oman naiseni kauneutta. Muita virikkeitä sillä saralla muista kanavista en kaipaakaan.

Mutta ne jotka käsikirjoittaa saippuasarjoja niin he ovat A-luokan, siis jopa yli-ihmisiä lahjakkuudellaan. Eikö niin?
Ulkomaisten saippuasarjojen erotiikkakohtaukset ovat hillittyjä eikä samanlaista raakalaismaista jyystämistä kuin kotimaisissa tuotannoissa. Tosin ne ikävä kyllä kuvaavat aidosti suomalaista äheltämistä.
”Mies ajattelee peniksellään nainen sydämellään.”
Allekirjoitan tämän väittämän. Siksi jatkan selibaattiani iloisella ja tyytyväisellä mielellä. Pidän tankoparsoista. Jotain hyvääkin Me Naiset-jutussa. Ostan niitä kun on tarve parsaostokselle.
Luultavasti maahanmuuttajat käyvät myöhään illalla ruokakaupoissa, koska silloin siellä ei ole ikäviä kantasuomalaisia asiakkaita ja kassajonot ovat lyhyet.
Rasismi ja katkeruus paistavat läpi lähes kaikissa tämän palstan viesteissä. Suomi on ankea ja epäystävällinen maa asiakaspalveluissa. Näin totesivat ulkomaiset kesävieraani.

Yhteistyössä