6v. lapsen oudosta käytöksestä, missä vika!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huh! Järkyttäviä juttuja. Ihan pelottavalta tuntuu jos lapsi on noin salakavala ja ilkeä.

Meillä tulisi porttikielto noista, nytkin se on harkinnassa. Teidän tilanteessa oppi taitaa tulla kaverin kotoa. [/quote]

Joo, sen olen tiedostanut että oppi tulee kotoa. On muuten tämä meidänkin tuttu tapaus ainoa lapsi. Juttelitko sä tän tytön äidin kanssa? Mitä se sanoi?

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:

Huh! Järkyttäviä juttuja. Ihan pelottavalta tuntuu jos lapsi on noin salakavala ja ilkeä.

Meillä tulisi porttikielto noista, nytkin se on harkinnassa. Teidän tilanteessa oppi taitaa tulla kaverin kotoa.

Joo, sen olen tiedostanut että oppi tulee kotoa. On muuten tämä meidänkin tuttu tapaus ainoa lapsi. Juttelitko sä tän tytön äidin kanssa? Mitä se sanoi?
[/quote]

Ehkä vähän vähätellen suhtautui niin kuin teilläkin, minusta oli vakava juttu. Olisin tosi huolissani jos oma lapsi olisi saman tehnyt.

No kyllä tuossa tapauksessa -nyt keskustelua enemmän luettuani- tuntuu siltä tosiaan että kotoa tulee tuo kasvatus hiukan pieleen. Jos äidinkin suhtautuminen oli latteeta. Kurjaa.

Minä puuttuisin jos oma lapsi kyseessä, vaikka onkin asperger lapsi. Se ei oikeuta tekemään typeryyksiä, mutta joskus saa kyllä selitellä. Siltikin, todella puuttusin asiaan jos olisi oma lapsi, ja en suhtautuisi latteesti edes omalla kohdalla.

ELi kyllä tuon tapauksesi lapsen elämäarvot taitaa olla hiukan pielessä.

Yhteistyössä