7-9-vuotiaiden tyttöjen vanhemmat, lahjakysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ilona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ilona"

Vieras
Olen hankkimassa 6 vuotta täyttävälle tytölle rannekelloa synttärilahjaksi. Haluaisin kuvan, josta tyttö pitää, mutta en haluaisi sellaista, joka olisi lapsellinen jo eka-toka-luokalla. Pitävätkö pienet koululaiset edelleen esim. prinsessakuvista, vai olisiko viisaampaa ottaa esim. rock-henkinen mustansävyinen Hello-kitty-aihe?

Kuvia miettimistäni kelloista on tuolla.
Flik flak kello - Kellopuoti.fi

Mitä mieltä tyttö itse on? Meillä ei 8v. ole oikeen koskaan prinsessoista tykännyt, Hello kitty on ollu ihan ok muttei oikeestaan mikään fani ole. Jos ei varmuutta niin eikö tommoinen yksivärinen pinkki olis hyvä? Jos siis pinkistä ylipäänsä tykkää..

Meillä tokaluokalle menevällä on valkoinen Hello Kitty kello. Kellotaulussa on Hello Kitty -kuva. Ranne on kokonaan valkoinen. Prinsessakello olisi jo vähän plääh.

Jos haluat varmistaa, että kello on lapsesta ihana, osta hänen lempiväriään. Peruskello kivalla värillä on takuuvarma valinta.

Muuten ottaisin sen pinkin, mutta tyttö on ikäisekseen pienikokoinen ja itselläni on superkapeat ranteet joten saattaapi tytölläkin olla, nuo kuviolliset on pienempiä eli pääasiassa 5 v eteenpäin ja se pinkki 7 v eteenpäin.
Noi kangasrannekkeiset on konepestäviä, joten mitä ilmeisimminkin pitäis olla hyvin kestäviä, se olis kans yksi syy miksi olisin sellaista hankkimassa.

Tämä on yllätys lapselle, joten siksi en oo tytöltä kysynyt! Plus että hän ei vielä itse tiedä, mikä on koulussa "out", nykyisellään valitsisi luultavasti tuon Belle-kellon. :)

9-vuotiaani ei ole enää vuosiin mistään prinsessoista tykännyt, eskarissa vielä meni, mutta ei enää koulussa, sit tuli Monster high ;) Hello kittykin alkoi olla passé jo ekaluokalla

Kiitos vastauksista, näin vähän ajattelin. Jos mä sitten päädyn siihen hello kitty mustaan, siinä on kuitenkin luut ristissä ja kaikkea, eli onhan se vähän cool kuitenkin. :D Voihan se kyllä olla, että koko kello on kouluun mennessä jo kadonnut, mutta toivossa on hyvä elää. :)

Yhteistyössä