7 kk vauvalle ei kelpaa kuin rinta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olisiko vinkkiä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olisiko vinkkiä..

Vieras
Kuten otsikosta käy ilmikin, niin meidän poika ei suostu syömään tällä hetkellä mitään muuta kuin rintaa ja maito ei siis kelpaa kuin rinnasta. On tosin tällä hetkellä kovassa flunsassa, joten johtunee ehkä myös siittä. Mutta hän söi vielä muutama viikko sitten todella hienosti aamu- ja iltapuurot, kaikenlaisia soseita, hedelmiä ym. Juo nokkamukista. On opetellut juomaan pullosta vasta n. 5-6 kk alkaen. Aiemmin ei ole huolinut pulloa ollenkaan.

Mutta, mutta.. nyt ei kelpaa mikään. Ja huomaan, että mulla alkaa maito loppumaan, eikä hän suostu ottamaan korvikkeita. Onkos kenelläkään vinkkiä, että mitäs nyt tehdään ?

Siihen voi olla kaksikin syytä, ekaksikin sairaus. Eihän itselläsikään kipeänä ole niin järin hyvä ruokahalu, miksi lapsella sitten.

Toiseksi eroahdistus voi tossa iässä iskeä, ja silloin vauva on rinnassa kiinni ärsyttävissäkin määrin.

Ei se maito lopu, älä huoli. Syö ja ja juo hyvin, ja anna rintaa vaikka yölläkin niin alkaa taas lisääntyä.

Heippa!!Meillä tyttö suostui syömään vasta 10 kk iässä kiinteitä..KOitettiin aika ajoin vaan niin kauhee huuto kun lusikankin näki.-.Pikkuhiljaa sitte onnistui,mutta hyvin ihan kasvoi.mun neuvo oli että anna aikaa.Meillä tarkkailtiin hb:tä mutta se pysy ihan hyvänä ja tyttö kasvoi kyllä tisumaidollakin.

Mulla loppui 7 kk iässä toisesta tisusta tulo,mutta tosiaan yhellä tissillä pärjättiin siitä lähtien..Älä hermoile,se vaikuttaa vauvaankin.Nälkään ei poika kuole,ei varmasti.

jaksamisia!

Yhteistyössä