7 lapsen äidiltä saa kysyä mitä vain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti monelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voin sanoa että en pärjäis, siis toki lapseni ja kotini hoitaisin ja kaikki olisi sillätavalla ookoo, mutta kyllä se lapsille annettava aika ja heidän harrastamisensa esimerkiksi jäisivät minimiin jos olisin yksinhuoltaja nyt yhtäkkiä. Mun mies on paljon työmatkoilla, mutta se on silti eri asia kun se tulee aina takaisin :)

Lasten yksilöllinen aika jäisi kyllä ihan minimiin, mutta harrastukset kyllä onnistuisin järjestämään, esim. nuo koululaiset voisivat kulkea niihin bussilla.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti monelle;27925212:
Lasten yksilöllinen aika jäisi kyllä ihan minimiin, mutta harrastukset kyllä onnistuisin järjestämään, esim. nuo koululaiset voisivat kulkea niihin bussilla.

No meillä maalla tuo ei onnistuisi :) Mutta kiva kuulla teistä!

[QUOTE="Sanna";27925525]Kuinka paljon isommat joutuvat hoitamaan pienempiä lapsia ja osallistumaan kotitöihin?[/QUOTE]

Kotitöihin kuuluvat mm. astianpesukoneen täyttö ja tyhjennys, roskien vienti, omien huoneiden siivous, _joskus_ pyykinpesu, koko talon lattiapintojen imurointi/lakaisu ja moppaus. Eivät joudu useinkaan pienempiä vahtimaan, muutaman kerran ovat olleet kaikki lapset pari tuntia keskenään kotona, eikä nuo pienet ole ilkeilleet, ovat leikkineet, pelanneet, katsooneet telkkaria tai ulkoilleet. Isommat ovat kyllä vastuullisia ja he pärjäävät pienempien kanssa, mutta en halua riistää heiltä omaa aikaa, kun me kuitenkin suht usein ollaan koko perheen voimin yhdessä.

[QUOTE="Eee";27925597]Koulutuksesi ja ammattisi? Pidätkö työstäsi? Ammatilliset tulevaisuuden suunnitelmasi?[/QUOTE]

Koulutus on kaksoistutkinto, olen luokanopettaja, pidän työstäni, en aio vaihtaa alaa. Mies on arkkitehti, vaikka sitä ei kysyttykään.

Yhteistyössä