7 päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seiska

Vieras
mä sorruin taas tilaan ton 7 päivää lehden kun sain hyvän tarjouksen! ihanaa kun pääsee taas kohta lukeen kaikkia juoruja! Aiemmin kun oon tilannut seiskan niin kaikki on olleet, että vähän sä oot tyhmä se on ihan älytön lehti jne. sitten kuitenkin kaikki ne jotka haukuu lehteä, haluu heti sen lukea meillä!

No musta se onkin ihan älytön lehti, enkä ymmärrä, miksi joku siitä haluaa maksaa. Ilmaiseksi voin parturissa tai muualla sitä selailla, mutta senttiäkään en siitä pa**asta maksaisi!

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
No musta se onkin ihan älytön lehti, enkä ymmärrä, miksi joku siitä haluaa maksaa. Ilmaiseksi voin parturissa tai muualla sitä selailla, mutta senttiäkään en siitä pa**asta maksaisi!

Juu, tää on jännä ilmiö. Kukaan ei muka tykkää lukea sitä, mutta silti 90% asiakkaista kampaajan penkissä sitä kyselevät :whistle:

jos se on niin paska niin mikset sitä jätä kokonan lukematta. Otatko mitä tahansa jos ilman saat?

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
mä peruin sen sillo kun paljastivat Lordin kasvot....... enkä ole vieläkään antanu anteeksi.... sitä ennen kerkes kolahtaa meidän postiluukkuun vuosia.....

mahdat olla pitkävihainen. Osaatko antaa edes läheisillesi anteeksi kun he pyytävät anteeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja seiska:

jos se on niin paska niin mikset sitä jätä kokonan lukematta. Otatko mitä tahansa jos ilman saat?

No en erityisesti juuri sitä lehteä sieltä lehtikasasta kaiva, mutta mieluummiin selailen sitä kuin olen tekemättä mitään. Mutta kuten sanottu, en ymmärrä kuka siitä viitsii maksaa.

Mä just peruin Seiskan, kun viimeaikoina tuli vaan selattua se nopeesti läpi. Mut enköhän taas pian sorru tilaamaan kun saan jonkun hyvän tarjouksen. :D
Onhan se aika turha lehti, mutta onneks vastapainona tulee luettua paljon järkevämpääkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
mä peruin sen sillo kun paljastivat Lordin kasvot....... enkä ole vieläkään antanu anteeksi.... sitä ennen kerkes kolahtaa meidän postiluukkuun vuosia.....

Just just.Ja tästähän ei oo juurikaan aikaa...

Yhteistyössä