7 vuoden ihastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitähän tässä nyt pitäisi ajatella?
Jo seitsemän vuotta sitten aloittaessani uuden työn, kävi niin, että ihastuin työkaveriini. Ihastus taisi olla molemmin puoleista.

Meillä oli pientä säätöä, mutta siitä ei koskaan tullut mitään, koska itse tuolloin seurustelin ja menin sittemmin naimisiinkin.
Miehellä oli pari vakavaa seurustelusuhdetta (asuivat yhdessä) ja nyt en totta puhuen ole ihan varma onko sinkku vai varattu. Luulisin että varattu, ei ole minulle paljoa elämästään puhunut.

Itse erosin miehestäni vuoden vaiheessa ja olen huomannut kuinka välit tämän työkaverimiehen kanssa ovat lämmenneet (mies tietää erostani). Tänään työpäivän jälkeen laittoi minulle viestin, jossa kiitteli mukavasta seurasta. Vastasin, että "kiitos itsellesi".

Minun tunteeni häntä kohtaan näinä vuosina ei ole laimentuneet. Ehkä hän tietääkin sen, en tiedä??
Odotanko, että mies tekee aloitteen/ seuraavan siirron vai pitäiskö tässä itse olla jotenkin aktiivinen kautta rantain?
Mitä itse tekisit? varsinkin voi olla, että mies ei ehkä sittenkään ole vapaa??

Mä varmaan lämmittelisin sille kevyesti. Juttelisin kaikkea ja sanoisin joskus, että eikö olis kiva mennä yhdessä lounaalle/ kahville/ nähdä joskus ihan töiden ulkopuolellakin. Se on vielä suht viaton ehdotus ja voi kummuta ihan puhtaasta ystävyyskiinnostuksestakin. Mitään ei saa, jos ei kokeile...

aika tuttua on...
eikö olis kiva jos vois lukea ajatuksia? :)

Töissä kans yksi tyyppi, olen ollut ihastunut jo kauan... Tämä ihminen on kuitenkin välillä, ku ei huomaiskaan, ja välillä todella ihana (huomioi ja "vilkuilee").
Voi kunpa voisin lukea ajatuksia.... :S

Siis miten voi vilkuilla toisia jos on suhteessa. Olisin jättänyt suhteeni jos katselisin muita. Ei suhde tule koskaan toimimaan jos katselee töissä toisia. No onneksit olet nyt vapaa niin voit vilkuilla, Tosin älä mene toisen omaisuuteen koskemaan jos et ole asiasta varma!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Siis miten voi vilkuilla toisia jos on suhteessa. Olisin jättänyt suhteeni jos katselisin muita. Ei suhde tule koskaan toimimaan jos katselee töissä toisia. No onneksit olet nyt vapaa niin voit vilkuilla, Tosin älä mene toisen omaisuuteen koskemaan jos et ole asiasta varma!!!!

Juu olen vilkuillut, mutta en pettänyt, vissi ero.
Ja en todellakaan halua mennä kenenkään parisuhteen väliin, siksi olenkin täällä kysymässä neuvoa.
Kahville voisin pyytää tms. mutta tiedän, että mies voisi sinne ihan kaveripohjaltakin lähteä (ollaan oltu ennenkin), joten se ei ole mikään mittari, onko mies vapaa vai ei.

ota selvää onko varattu ennen mitään liikettä. Jos vapaa niin täysi pöhinä päälle, jos varattu ni anna olla.

Ketä kiinnostaa varattujen miehien huomio, mun mielestä ne ukot on niin säälittäviä, et kiinnostus omalta taholta loppuu siihen, kun tuollaisen ressukan kohtaa, jol ei oo pokkaa hoitaa omaa pesää puhtaaks ennen likasia temppuja. Yäk!

Yhteistyössä