H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja karppi:Mä oon ostanut Cittarista ja Prismasta (ainakin osasta löytyy, joistain s-marketeistakin oon saannut) Maraboun 86%. Ja Lidlistä, onkohan se 88%. Netistä en tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja karppi:Mä oon ostanut Cittarista ja Prismasta (ainakin osasta löytyy, joistain s-marketeistakin oon saannut) Maraboun 86%. Ja Lidlistä, onkohan se 88%. Netistä en tiedä
Täältä tuppukylän kaupoista saa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja karppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja karppi:Mä oon ostanut Cittarista ja Prismasta (ainakin osasta löytyy, joistain s-marketeistakin oon saannut) Maraboun 86%. Ja Lidlistä, onkohan se 88%. Netistä en tiedä
Mä kanssa asustelen tuppukylässä, mut meillä tosiaan on tossa "toisiks" lähimmässä kaupassa (15km päässä) s-market josta saa. Mä hamstraan tuota suklaata kun käyn isolla kylillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja karppi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja karppi:Mä oon ostanut Cittarista ja Prismasta (ainakin osasta löytyy, joistain s-marketeistakin oon saannut) Maraboun 86%. Ja Lidlistä, onkohan se 88%. Netistä en tiedä
Mä kanssa asustelen tuppukylässä, mut meillä tosiaan on tossa "toisiks" lähimmässä kaupassa (15km päässä) s-market josta saa. Mä hamstraan tuota suklaata kun käyn isolla kylillä.
s-market löytyy, mutta en ole siellä nähnyt tummaa tummaa suklaata..