8-v poika haluaa mennä katsomaan Titanicin 3d:nä, veisitkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Ei ole nähnyt sitä alkuperäistäkään versiota, joten ei taida tietää millaisesta leffasta on kyse. Jotain mainospätkiä vaan telkkarista. Ja kinuaa että mentäisiin katsomaan se leffa. Eipä siinä mitään, ikärajaltaan se varmaan on ok, mutta eikö se nyt oo hiukan tylsä tuon ikäiselle? Sehän on rakkauselokuva. Vai onko siinä jotain nähtävää tokaluokkalaiselle pojalle?

Jotenkin sööttiä, mutta silti..

[QUOTE="Vieras";26000169]Jos olet ok sen asian kanssa, että tuo on aika homoa niin siitä vain.[/QUOTE]
No eikä ole!
Mutta mun mielestä 8v ei välttämättä ole kohderyhmää enkä omille lapsilleni sitä näyttäisi.
Kiinnostaisiko nyt vaan se 3d?

meillä lapset katsoivat 7 vuotiaina titanikin, ja oltiin vielä seuraavana päivänä lähdössä laivalle :D kyselivät,että voiko tää laiva upota...tykkäsivät leffasta niin paljon,että katsoivat sen monta monta kertaa uudestaan. varmasti riippuu niiin lapsesta kuka voi katsoa ja kuka ei...itse oman lapsesi tunnet!!!

Ai onko siinä ikäraja 12? No sitten ei päästä.
Mä luulen, että poikaa kiehtoo vain se iso laiva (Titanic), etenkin kun oli muutama viikko sitten elämänsä ensimmäistä kertaa laivalla. Ei se varmasti edes ymmärrä, että oikeasti se on rakkausleffa.

onhan se rakkauselokuvakin, mutta siinä on myös seksiä, pelottava laivan uppoaminen ja paljon pelkoa, paniikkia ja kuolemaa. muutenkin surullinen ja ahdistavakin leffa, ei pienille lapsille.

Mä oon itse nähnyt tuon leffan alkuperäisversiona, enkä muistanut ollenkaan että se ois ollut jotenkin traumaattinen tai järkyttävä. Koskettava ja surullinen enemmänkin. Enhän mä tietenkään halua aiheuttaa lapselleni mitään pelkotiloja tms. Noh, toivonmukaan siinä on ikäraja tosiaan niin, ettei poika pääse sitä katsomaan, selviäis sitten tämäkin ongelma.

Yhteistyössä