8-vuotias kiusaa vauvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippänen

Vieras
Apua, neuvoja...

En jaksa enää 8v tytön kanssa, kun hän yrittää kiusata 3,5kk poikaamme aina kun on tilaisuus... Nipistelee, säikyttelee, kääntää mahalleen kitisemään... Pelkään, että jotain todella pahaa sattuu vielä :'(

Tytön kanssa on juteltu aiheesta kotona paljon, koitettu hyvällä ja pahalla. Antaa huomiota ja paljon aikaa, ottaa mukaan vauvan hoitoon, komennettu... Olen ihan loppu tähän jokapäiväiseen jännäämiseen.

Mitä nyt, perheneuvolaanko? Vai koulupsykologille??? :'(

Kannattaa ehkä ottaa yhteyttä esim. just psykologiin tai vaikka koulun terkkariin. Miten tytöllä koulu menee? Eihän siellä vaan týttöä kiusata tai mitään?
Meillä on vajaan 2kk ikäinen vauva ja yksi lapsista on 8v(poika). Tosi herttainen on veljelleen ja vahtii tarkkaan, jos pyydetään ja vaikkei pyydettäisikään :) Mitään kuisaamista ei ole tämän ikäisen taholta ilmennyt.

Joo, kannattaa ottaa pikaisesti yhteyttä vaikka koulupsykologiin, 8v on jo niin vanha että vaikka olisi mustis, niin senikänen tajuaa että vauvaa ei voi kiusata, mä vaan pelkään sun puolesta että isompi tekee vielä jotain vaarallista, joten toi pitää saada loppumaan. Mun lapset olivat 12, 10 ja 6v kun heidän pikkusisko synty 2 vuotta sitten, eikä meillä ole kukaan kiusannu pikkusta, vaan halunneet hoitaa ja leikkiä.

Yhteistyössä