N
Nyt menee pian herrrmo..
Vieras
Ihan oikeasti alkaa menemään hermo noihin lapsipuoliin kun tytöt 8v ja 10v ovat välillä sellasen raivokohtauksen partaalla että huh huh.. Mulla ei ole muita vertailukohtia kuin oma lapsuus ja pikkusisko, mutta me ei TODELLAKAAN olla enää porattu 10vuotiaina sitä että ei yletytä kiipeämään sänkyyn (no okei, siinä oli alla jo kiukuttelua mutta siitä se riemu taas repesi) tai kun täytyy talvella laittaa toppahousut jotka on hiukan liian isot vyötäröltä. Tää arki on välillä muutenkin mulle tosi stressaavaa kun joudun kaitsemaan lapsia jotka ei ole omia, ja jotka mun mielestä kasvaa ihan kieroon kunnei niillä ole kotona mitään sääntöjä eikä kuria. Puhumattakaan siitä kun saadaan lapselliset porukohtaukset ja tappelut aikaan vaikkapa siitä että toinen tuijottaa auton takapenkillä "omasta" ikkunasta ulos. Tai sohvalla toisen polvi hipaisee toista niin se on jo sama asia kuin olis nyrkillä täydet vetässy.
Eli siis, saako teidän lapset porukohtauksia tuon ikäisenä, ja mitä ¤¤&/(&/% mä teen kun alkaa menemään herne nenään itselläkin toisen punaista, räänkaunistamaa naamaa katsellessa ja kuunnellessa...??? Kuuluuko tuo vain "ikään" vai meneekö poraamiset nyt vähän liian myöhäisikään?
Eli siis, saako teidän lapset porukohtauksia tuon ikäisenä, ja mitä ¤¤&/(&/% mä teen kun alkaa menemään herne nenään itselläkin toisen punaista, räänkaunistamaa naamaa katsellessa ja kuunnellessa...??? Kuuluuko tuo vain "ikään" vai meneekö poraamiset nyt vähän liian myöhäisikään?