9 kk vanha vauva ei nuku öisin-apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaana

Vieras
Meillä vauva ollut syntymästä asti huono yönukkuja. Kun oli pienempi koitettiin cuplatonit yms. ehkä ne auttoivatkin vähän.
Annan pullomaitoa.
Heräili pienenä vauvana n .2-3 tunnin välein. Odotin että saan antaa puuron- esikoiselle se toi yöunet. Ei tälle vauvalle.
Puolivuotiaana nkukkui klo.22-02. ja sitten huusi pulloa. Maidon jälkeen koko aamuyö ähkimistä ja heräilyä.Yritin olla antamatta pulloa ja rauhoitella uneen, mutta ei onnístunut.
Sitten 7 kk vanhana alkoi tulla usko että ehkä tämä tästä lähtee menemään parempaan..kun nukkui jopa 22-3.30 ja sitten vasta alkoi ähkintä ja kitinä.

Vauva on nyt 9,5 kk ja ihan mahdoton yöshow.Nukkuu n.3 h sitten koko yö heräilyä ja itkeskelyä.Tuttia tarjoan ja yritän rauhioitella- maidon annan sitten jossain vaiheessa- se rauhoittaa n. tunniksi.
Huudattamista olen koittanut- mutta ain aolen repsahtanut eli antanut periksi kun en ole hennonut huudattaa.

Iltarutiineista olen yrittänyt pitää kiinni: rauhoittuminen, kylpy jne..

Nukkuu aamupäivällä 20 min. Päikäreitä yhestä puoli kolmeen. ja pikku tirsat kuuden hujakoilla.

Olisiko mitään vinkkejä avuksi ???!!! Ei enää jaksa valvoa..

Meillä on sama tilanne, paitsi vauva on n. kk nuorempi. Pitäisi lopettaa yösyötöt ihan kokonaan. Ei saa jättää yksin huutamaan, mutta maitoa ei saisi antaa. Menee joku yö tässä systeemissä, mutta sit pitäisi helpottaa, kun vauva uskoo, ettei maitoa vain tule yöllä. Meillä tilannetta hankaloitta se, että imetän eikä vauva vauva varmasti ymmärrä, miksi päivällä saa tissiä ja yöllä ei. Lopettaisin ilomielin imetyksenkin, mutta kun ei suostu ottamaan pulloa... Yritän nyt siis jaksaa edes tuohon 10kk asti...

meillä tuota huonoa yönukkumista kesti sinne 1v 10kk asti

silloin nukkui ekan yönsä heräämättä kertaakaan,oli ystävän luona yön että minä sain pitkästä aikaa nukkuu hyvin.

ei herännyt siellä kertaakaan ja sen jälkeen nukkuikin kotonakin öitä kokonaan. meillä siis auttoi aika ja yö poissa äidin luota..

Yhteistyössä