9- vuotiaalle toinen nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Seanna

Aktiivinen jäsen
11.01.2009
1 982
0
36
Nonni! Aikoinaan lasten isä oli kovasti mukana lasten nimien keksimisessä eikä suostunut antamaan nyt 9-vuotiaalle toista nimeä kun hänen ehdotuksensa ei kelvannut viranomaisille. Niinpä poika on yksiniminen. Suunnittelin järjestäväni hänelle ja 8- vuotiaalle siskolleen kastajaiset ensi kesänä ( isänsä takia nekin jäi järjestämättä ) ja haluaisin antaa pojalle toisen nimen.

Joten hyvät kanssaihmiset, auttakee mua. Pojan nimi on Nikki ja mun toiveena olisi löytää suomalainen nimi sen seuraksi. Itse olen ajatellut jotain seuraavista: Juhani, Tapio tai Tapani.

Kyllä mä pojalta olen asiaa kysely mutta hän ei osannut itse sanoa mitään :|

Toi Nikki Juha Tapio kuullostaa kyllä todella hyvältä ja pojalle sitä ehdotin niin tykkää kovasti, kiitos =)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Tuo on just se mitä isä halusi mutta ei hyväksytty :D

Jotenkin arvasin... :D

:laugh:

Isänsä olis jaksanu vaikka kuinka pitkään vaatia sitä toiseksi nimeksi, mutta kun jätti asian mun huoleksi, kuten kaiken muunkin, niin mä sit unohdin :whistle:

Tytölläkin on erikoinen nimi ja sille piti paperia jättäessä keksiä toinen nimi ku isän ehdotus ei taaskaan mennyt läpi. Mä sitten kirjoitin paperiin Eila, isoäitini mukaan, ja mies veti hillittömän herneen nenään. Mulla kun ei olisi ollut oikeutta puuttua hänen nimivalintoihinsa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:
Kyllä mä pojalta olen asiaa kysely mutta hän ei osannut itse sanoa mitään :|

Toi Nikki Juha Tapio kuullostaa kyllä todella hyvältä ja pojalle sitä ehdotin niin tykkää kovasti, kiitos =)
Olkaapa hyvä:)
Onpa ihana että nimi kelpaa: )

Yhteistyössä