90% MIEHISTÄ JA 80% NAISISTA PETTÄÄ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skeptikko nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jep, mä olen tehny iltaravintoloissa töitä 20v, ja voi pojat mitä kerrottavaa mullakin olisi...
on ihan yleisesti ravintolahenkilökunnan tiedossa tämä kännissä pettäminen.
näitä miehiä ja vaimoja on paikalla joka ilta ilman puolisoaan, ja ihan seksinhakumielessä. nykyään naiset yhtälailla kuin miehet.
on vessan ovia kolkuteltu useammankin kerran, kun siellä puuhastellaan..
aika tylyä on meininki nykyään, ja pian taas alkavalla pikkujoulukaudella taas räjähtää..
kun saadaan ilmaista viinaa firman piikkiin, ja ollaan tuhannen kännissä, ni estot karisee ja hotellihuoneissa käy kuhina..tai siel vessassa..ja jopa porttikongeista pakkasella olen töistö lähdettyäni klo 05 aikaan nähny pystypan...
eli kyllä vain valitettavasti näin on, että ravintoloissa käyvät pettävät yllättävän paljon puolisoitaan.

Puheet ovat kuitenkin vain puheita. Känniset "kehuskelevat" asioilla, joissa ei ole totuuden häivää.

Esimerkiksi näin: Herra X istui baarissa kaverinsa kanssa samassa pöydässä parin tuntemattoman kauniin naisen kanssa. illan edetessä herra X innostui kehumaan, kuinka neiti Y, naapuripitäjän kaunis ja tavoiteltu pesäpalloilija, oli viettänyt hänen kanssaan kiihkeän yön.
Hetken kuluttua toinen naisista oli ottanut käsilaukustaan henkkarit ja sanonut miehelle, että vilkasepa vähän. Saman tien naiset olivat lähteneet.

Herra X sai todeta, että pesäpalloilija neiti Y oli henkkarikuvassaan ja bilemeikissään vielä paljon sievempi kuin pesäpallo-ottelukuvissa...

baaritiskillä kuulee yllättävän paljon mitä asiakkaat keskenään puhuu, me emme vain aina näytä sitä että kuuntelemme, varsinkaan jos juttu on mehukas..
monesti vaikka mies iskee perjantaina naisen, ja lauantaina tulee pokkana oman vaimon kanssa iltaa viettämään.
olen ollut aina ns. aikuisten iltaravintoloissa töissä, jotka ovat hotellin yhteydessä, ja kyllä tarjoilijat ja poket näkevät todella törkeitä pettämisiä.
monet asiakkaista ns.vakkareita enempi tai vähempi..
nämä pettäjät vain kuvittelevat humalatilassaan olevansa jotenkin fiksuja, ja että kukaan ei huomaa..
ei huomaa ehkä muut, mut henkilökuntahan naureskelee näille idiooteille aivan estoitta.

Alkuperäinen kirjoittaja kyyppari:
baaritiskillä kuulee yllättävän paljon mitä asiakkaat keskenään puhuu, me emme vain aina näytä sitä että kuuntelemme, varsinkaan jos juttu on mehukas..
monesti vaikka mies iskee perjantaina naisen, ja lauantaina tulee pokkana oman vaimon kanssa iltaa viettämään.
olen ollut aina ns. aikuisten iltaravintoloissa töissä, jotka ovat hotellin yhteydessä, ja kyllä tarjoilijat ja poket näkevät todella törkeitä pettämisiä.
monet asiakkaista ns.vakkareita enempi tai vähempi..
nämä pettäjät vain kuvittelevat humalatilassaan olevansa jotenkin fiksuja, ja että kukaan ei huomaa..
ei huomaa ehkä muut, mut henkilökuntahan naureskelee näille idiooteille aivan estoitta.

Eikö koskaan tee mieli paljastaa niitä mulkeroita?

uskon että aika suuri määrä ihmisistä edes kerran elämässään pettävät. mutta ei ihan noin moni.
eikä se että olet paikassa missä pettämistä näkee kerro yhtään mitäään.
minä luotan vielä ihmiten hyvyyteen ja toivon että ihminen osaisi ajatella mitä seuraa.

onneksi minä ja mies näin. muut tehkööt miten haluaa

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
uskon että aika suuri määrä ihmisistä edes kerran elämässään pettävät. mutta ei ihan noin moni.
eikä se että olet paikassa missä pettämistä näkee kerro yhtään mitäään.
minä luotan vielä ihmiten hyvyyteen ja toivon että ihminen osaisi ajatella mitä seuraa.

onneksi minä ja mies näin. muut tehkööt miten haluaa

Osittain totta tämäkin, mutta pettäminen saattaa tapahtua esimerkiksi: parin viikon seurustelun päätteksi jne,mutta sitten kun parisuhdetta ruvetaan rakentamaan ja sitä ihan oikeaa perhettä suurin osa jää tämän ihmisen vierelle ilman hairahduksia.Parisuhteessa on aivan varmasti jotakin vialla jos pitää pettää, ihan turha sanoa ettei olisi,olisis se sitten pelkästään se jännityksen tunne kumppanille mutta sitä se kaipaa ja sitä ei omassa parisuhteessa voi saada,sillä oman kumppanin kanssa on vähän vaikeampi homma pettää ;)

Ehkä pinnalliset bilettäjät pettävät. Mutta on olemassa suuri määrä ihmisiä jotka eivät käy ravintoloissa, laivoilla tai muissakaa nvastaavissa tilaisuuksissa vaan viettävät aikaa lähinnä kotona puolison ja lasten kanssa. Jonkun ravintolaotannan perusteella ei todellakaan voi sanoa että 80 tai 90% ihmisistä pettää, sillä otannasta puuttuvat kokonaan ne ihmiset jotka eivät kyseisissä paikoissa käy koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä pinnalliset bilettäjät pettävät. Mutta on olemassa suuri määrä ihmisiä jotka eivät käy ravintoloissa, laivoilla tai muissakaa nvastaavissa tilaisuuksissa vaan viettävät aikaa lähinnä kotona puolison ja lasten kanssa. Jonkun ravintolaotannan perusteella ei todellakaan voi sanoa että 80 tai 90% ihmisistä pettää, sillä otannasta puuttuvat kokonaan ne ihmiset jotka eivät kyseisissä paikoissa käy koskaan.

Siksi minä niin järkyttynyt olinkin, kun kuulin tuosta parhaan ystäväni miehestä. Hän ei todellakaan koskaan käy baareissa, mutta niin vaan oli miestä talutettu makkariin kesken remppapäivän. :(

moi! en lukenut koko ketjua, mut heti tuli sun viestistä mieleen, että missäs päin mahdat asua? kuulostaa aika pieniltä piirit... mites yksi baarityöntekijä voi olla noin hyvin ihmisten asioista perillä, ja eikös hänen pitäisi tehdä siellä töitäkin? baareissa on myös yleensä musiikkia, eli aika hyvin kuulee keskustelut melun läpi... siis en sinuna tota tyyppiä uskoisi:)

Alkuperäinen kirjoittaja vib ei jaksa kirjautua...:
moi! en lukenut koko ketjua, mut heti tuli sun viestistä mieleen, että missäs päin mahdat asua? kuulostaa aika pieniltä piirit... mites yksi baarityöntekijä voi olla noin hyvin ihmisten asioista perillä, ja eikös hänen pitäisi tehdä siellä töitäkin? baareissa on myös yleensä musiikkia, eli aika hyvin kuulee keskustelut melun läpi... siis en sinuna tota tyyppiä uskoisi:)

Tää mun ystävä omistaa sen baarin ja on siis siellä paljon. Kyllä siinä tiskin takan kuulee, vaikka poppi soikin. Tässä kaupungissa on 100 000 asukasta, eli tosiaan onkin aika pienet piirit... tai sitten yhdet ja samat ramppaa samassa baarissa.

Juurihan tuolla ylempänä baarityöntekijä kertoi, miten paljon ja hyvin tiskin takana pystyy kuuntelemaan ihmisten juttuja.

Ihmiset on jurrissa vaan niin tyhmiä ja luulevat olevansa älykkäitä ja ovelia, ettei kukaan näe eikä tunne. Voi puhua ja tehdä mitä vaan...

Ja ihan luotettava on tuo mun ystävä, ei sillä ole mitään intressejä keksiä tällasia.

Niin yksi mun avauksen pointti oli, että näköjään olen tosi sinisilmäinen ihminen, enkä halua uskoa ihmisistä pahaa. Mutta maailma on NIIN paljon karumpi, mitä olen luullutkaan.

juu kyllä nyt huomasinkin noi yläpuolella... niit ei näkynyt vielä silloin kun kirjoitin edellistä viestiä.

enkä tarkoittanut että sun kaveri olisi epäluotettava tai mitään... mutta en kyllä silti uskoisi kovin helposti, voihan ihmisetkin kännissä keksiä ja kehuskella olemattomilla asioilla tai liioitella.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Niinpä nii, tietyissä porukoissa petetään helpommin ja rampataan baareissa.

Mun ukko ei käy baareissa eikä petä.

No juu, mut vaikka me molemmat käydään baareissa, ni ei kai sitten kuuluta noihin "tiettyihin porukkoihin" eli ei tosiaankaan sen takia baariin mennä - aniharvoin oon "joutunut" todistamaan edes sellaista pientä kähmintää.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Surullista. Maailmassa on tällä hetkellä siis vain noin 30 000 000 miespuolista ihmistä, jotka eivät petä. Ja naisiakin vain noin 60 000 000 :'(

Onkohan maailmassa saman verran hirvittävän rumia ihmisiä?

Yhteistyössä