98cm vai 104cm reimatec ensi talveksi silloin 3v pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellinoooraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joulukuun 3v mitat 98 cm 14 kg. Meillä meni alkutalven vielä viimevuotinen 92 cm. Sitten jäi hihoista ja lahkeista vähän lyhyeksi. Lopputalven on ollut käytössä 104 Jonathan ja se on vielä vähän iso. Ensi talvena luultavasti menee vielä toi 104. 98 olisi ollut meille just passeli täksi talveksi.

Mä ostin just sen 92cm:n Reimatecin ensi talveksi tytölle, joka täyttää 3v marraskuussa :) Mut neidin pituus oli viime marraskuussa 87cm ja on siro rakenteeltaan. nyt toi Reimatec on vielä noin 10cm liian iso, joten luotan siihen et ensi talvena on ainakin syystalvesta ok. Reimatecithän ovat kokoa isompia kuin monet muut haalarit, eli Reiman 92 vastaa suurin piirtein muiden 98 kokoa. Joten kyllä mä suna ottaisin sen 98 koon...

meillä poika täytti joulukuun lopussa 3. alkutalvi mentiin edellisen vuoden 92 senttisellä ja joulukuussa 104 senttisen sai, ja ihan passeli(reima kiddo). menee varmaan ens talven alun taas tuo. ja mitat oli helmikuussa 15,2 kg ja 98 cm :D

Mun poika täytty marraskuussa 2010 3 vuotta ja on käyttänyt koko talven Reima Tecin 98 cm toppapukua. On edelleen aivan sopiva, vaikka pojalla taitaa olla mittaa jo yli metri.

Yhteistyössä