Sanokaa kummanko koon ostan ensi talveksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuva

Vieras
Nyt olisi ihana haalari tarjolla ensi talveksi lapselle, joka on silloin 3,5-vuotias.

Nyt on NameItin haalari, joka vastaa aika lailla kokoaan, koko on 98cm.

Ensi talven haalari olisi Reimatec, eikös ne ole aika reiluja?
Koko olis vain 104cm, mutta vastaisko se reimatecina 110senttistä muun merkkistä haalaria...?

Sanokaa kannattaako ostaa, sais nyt edullisesti.

Reimatec on ISO. 104 sopii varmasti. Muutenkin lapses on jo sen ikäinen ettei välttämättä enää toimi se yhden koon ylihyppy. Mulla pojalla käytössä 86 reimatec, muuten vaatteet 92-98.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja 104:
104cm, jos on Reima

Joo, reima on. (eka viestini oli vähän sekava..)

Eli ajattelet samoin, että reiman 104 vastaa (useimpien) muiden merkkien 110 senttistä?

Meillä ainakin pojat käyttää Reiman haalareista kokoa pienempää, mitä sisävaatteissa. Riittää varmasti se 104, kun vastaa just sitä 110cm. :)

ja poika täytti juuri 4v ja neuvolassa mitat 15kg/100,6cm. Eli Name it vastaa aika hyvin nykyään ilmoitetua kokoa. Rematecin 104 cm olisi meille vielä reilu, eli uskaltaisin sen meille ostaa...

Jes, olitte samaa mieltä :)

Laitoin tilauksen menemään. Olen nimittäin juuri tuota samaa haalaria metsästänyt, mutten mistään löytänyt, kunnes nyt tuolta toisen ketjun linkissä olevasta nettikaupasta. Jäljellä oli vain tuota yhtä kokoa, onneksi oli sopiva!

Laitoin tilauksen menemään. Olen nimittäin juuri tuota samaa haalaria metsästänyt, mutten mistään löytänyt, kunnes nyt tuolta toisen ketjun linkissä olevasta nettikaupasta. Jäljellä oli vain tuota yhtä kokoa, onneksi oli sopiva!

olipa säkä, mistä siis tilasit? Oliko kuinka paljon vielä muita malleja, ja paljo oli postikulut?
Jossain on 8,50?, niin menee se ale melki niihin..

Alkuperäinen kirjoittaja missä?:

olipa säkä, mistä siis tilasit? Oliko kuinka paljon vielä muita malleja, ja paljo oli postikulut?

www.hopla.fi oli mistä tilasin.

haalari oli kaupoissa 139e, tuolla 104e ja kun rekisteröidyin, sain vielä kanta-asiakasedun -7%. Eli 97 jäi hintaa.
Postikulut oli vain 2,90.

Sain viimeisen haalarin tuota punakukkaista reimatecin doraa.
Kävi kyllä todella hyvä säkä!

Suurin osa oli jo loppuunmyyty.

Alkuperäinen kirjoittaja missä?:

www.hopla.fi oli mistä tilasin.

haalari oli kaupoissa 139e, tuolla 104e ja kun rekisteröidyin, sain vielä kanta-asiakasedun -7%. Eli 97 jäi hintaa.
Postikulut oli vain 2,90.

Sain viimeisen haalarin tuota punakukkaista reimatecin doraa.
Kävi kyllä todella hyvä säkä!

Suurin osa oli jo loppuunmyyty.
Anteeks, olihan siellä vielä jäljellä, kun kurkkasin uusiks.
Lopussa oli vaan ne muut jotka olis ollut mun listallani jos tuo ostamani ei olis ollut jäljellä.

Yhteistyössä