T
tuutikki
Vieras
Huomenna pitää pieni viedä kokopäiväksi ja yöksi hoitoon. Itku tässä itselle tulee..
Oletteko vieneet noin pientä?..miten on mennyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja w:No jos on pakko niin on pakko. On varmaan muuten tottunut siskoosi?
Alkuperäinen kirjoittaja leit:Minuuki surettaa jo viedä perhepäivähoitoon 11kk tyttö.. on vielä niin arka ja itkee helposti äitin peräänmutta pakko on viedä, kun töitä on tehtävä.. ei pysty muuten laskuja maksamaan.. eiköhän sinne totu
mukavan oloinen hoitotäti ainakin. Syksyllä otan tytön taas ainakin hetkellisesti kotiin
Elämässä on vaan pakko välillä tehä sellasta, mitä ei haluaisi..
Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Huomenna pitää pieni viedä kokopäiväksi ja yöksi hoitoon. Itku tässä itselle tulee..
Alkuperäinen kirjoittaja BIX:Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Huomenna pitää pieni viedä kokopäiväksi ja yöksi hoitoon. Itku tässä itselle tulee..
MITÄH?
Meidän tyty oli 1kk ekan kerran mummilla yötä..siis illalla vein ja aamupäivällä hain pois..sitten oli 2kk vanhana yön myöskin..
neljä kertaa siis äitini luona ollut yökylässä..viimeisin 6kk ja oli koko viikonlopun..mä olen taas sitä mieltä,et ei se ole haluamista eroon omasta lapsesta,vaan tekee lapsellekin hyvää olla muidenkin läheisten kanssa..ja ei tule pahaa eroahdistustakaan..musta se et lasta ei anneta hoitoon on pahinta mitä lapselle voi tehdä..
sitten isompana esim vanhemman sairaala hoidon takia tms..lapsi joutuu pakosta haluamattaan ja tottumattomana ns.vieraaseen paikaan...sääli..
Alkuperäinen kirjoittaja BIX:MITÄH?
Meidän tyty oli 1kk ekan kerran mummilla yötä..siis illalla vein ja aamupäivällä hain pois..sitten oli 2kk vanhana yön myöskin..
neljä kertaa siis äitini luona ollut yökylässä..viimeisin 6kk ja oli koko viikonlopun..mä olen taas sitä mieltä,et ei se ole haluamista eroon omasta lapsesta,vaan tekee lapsellekin hyvää olla muidenkin läheisten kanssa..ja ei tule pahaa eroahdistustakaan..musta se et lasta ei anneta hoitoon on pahinta mitä lapselle voi tehdä..
sitten isompana esim vanhemman sairaala hoidon takia tms..lapsi joutuu pakosta haluamattaan ja tottumattomana ns.vieraaseen paikaan...sääli..
Alkuperäinen kirjoittaja BIX:Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Huomenna pitää pieni viedä kokopäiväksi ja yöksi hoitoon. Itku tässä itselle tulee..
MITÄH?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meidän poika on ollut kaksi kertaa yökylässä mummilla.
Ekalla kerralla oli 6kk ja toisella juuri 9kk.
Molemmat kerrat menivät hienosti. Poika ei ollut milläskään, äidillä ja isällä oli luonnollisestikin ikävä, mikä on ihan normaalia. Olen samaa mieltä, että tekee lapselle ihan hyvää olla välillä muidenkin hoidossa. Mutta jokainen toimii kuitenkin omalla tavallaan, jos ei halua viedä lastaan hoitoon, pitää soveltaa menot niin, ettei sellaiseen tule tarvetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meidän poika on ollut kaksi kertaa yökylässä mummilla.
Ekalla kerralla oli 6kk ja toisella juuri 9kk.
Molemmat kerrat menivät hienosti. Poika ei ollut milläskään, äidillä ja isällä oli luonnollisestikin ikävä, mikä on ihan normaalia. Olen samaa mieltä, että tekee lapselle ihan hyvää olla välillä muidenkin hoidossa. Mutta jokainen toimii kuitenkin omalla tavallaan, jos ei halua viedä lastaan hoitoon, pitää soveltaa menot niin, ettei sellaiseen tule tarvetta.
Miten se tekee vauvalle hyvää?