9v poika ei osaa, eikä ole ikinä osannut leikkiä ilman veljeään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Perjantaina lähti 6v pikkuveli reissuun ja koko viikonlopun on poika vain touhunnut jotain ihan ihmeellistä, riekkunut yms, mutta ei ole leikkinyt. Olen ehdotellut vaikka mitä, legoilla rakentelua, lukemista jne jne.. ei niin ei

Aina sama juttu kun pikkuveli on poissa, kaikenlisäksi se pikkuveli on poissa joka toinen vkl, kun menee isänsä luokse. Aina tämä 9v on ihan tylsistynyt kun ei osaa/halua leikkiä yksinään

Pojat leikkivät AINA yhessä, kotona kun ollaan niin leikkivät kokoajan. Kaupungilla jos ollaan niin jonkun "oman leikin" saavat aikaiseksi sielläkin, siis sellaista heidän omaa juttuaan. Milloinkaan ei kotona ole ollut sellaista tilannetta, että toinen tekisi toista juttua ja toinen toista, ovat siis kuin paita ja peppu.

Pikkuveli reissussa vielä 2 päivää, mitä ihmettä keksin, jotta saan tuon leikkimään :(

Tänään siivottiin jo yhdessä lastenhuone, tehtiin kaikkea muutakin yhdessä, mutta ne ajat kun minä tein omia juttujani, poika vain istui sohvalla tms.

niin ja sitten kun on tylsistynyt, niin tekee kokoajan jotain ihan typerää/tyhmää- äskenkin otti minun yökkärini ja kaivoi korvaansa sillä :O

Siis oikeesti!!!!!! Mä en jaksa tällaista aina kun tuo on yksin. Neuvoja otetaan vastaan

Rakenna sille maja ja kerro mikä maja se on yms tarinaa siitä..ehkä sillä on huono mielikuvitus ja tarvii vaan vähän apuja leikin aloittaiseen :D

Eikö teillä ole naapureita yms kenen kanssa voisi leikkiä?

Tuossa se vaan makoilee sohvalla, päästelee ihme lausahduksia piirretyistä tms ja mulla menee ihan just hermot, sanoinkin että ellei MITÄÄN tekemistä keksi niin voi mennä vaikka jo nukkumaan

Ehdotin majankin rakentamista... "Ei jaksa" oli vastaus. Kummasti jos se pikkuveli on paikalla niin jaksaa vaikka ja mitä

Alkuperäinen kirjoittaja nuuh:
Anna sille joku tehtävä, vaikka "rakenna legoista kolme taloa ja autotalli". Voi olla että vahingossa leikkiikin pitkän aikaa.

KIITOS KIITOS KIITOS :O sinne se lähti rakentamaan autotallia :D saa nähdä kauanko viihtyy. Hetki sitten kävi omassa huoneessaan, jaksoi touhuta jotain sen 10min ja se oli siinä :(

toivottavasti autotallin rakentamisessa kestäis vähän kauemmin :D
MUTTA pääasia että edes meni ja TEKEE jotain

Yhteistyössä