a) Pinkin keikka oli taas mieletön!! b) Kaisiksella oli eilen paljon lesboja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Joo, tosiaan keikka oli aivan tajuton ja mä fanitan taas vielä(kin) enemmän Pinkiä :heart: . Menen siis neljännenkin kerran jos vielä tulee Suomeen :).

Niin ja tosi paljon oli naispareja katsomassa keikkaa. Enkä edes voinut olla tuijottamatta. Ei saa ymmärtää väärin, mulla ei TODELLAKAAN ole mitään ennakkoluuloja, enkä ole pienimmässäkään määrin homovastainen. Sitä vaan tosi harvoin onnistuu näkemään avoimesti yhdessä olevia pareja jotka ovat samaa sukupuolta. Tai sitten mä käyn väärissä paikoissa :D.

Tosi kiva ilta kaikin puolin, eikä haitannut yhtään että kotimatkalla ajoin vahingossa ensin Vantaalta Vuosaareen ja sieltä vasta läksin kohti Turkua :D

Pink tekee kyllä hyvää musiikkia :) Olishan se kiva nähdä joskus livenä, kun olis rahaa ja aikaa ylimääräsiä.. Täytyy laittaa se listaan notta joskus sit :D

Mun tätini on yhdessä naisen kans... Se tuli aikoinaan kyllä vähän yllätyksenä kun täti oli naimisissa (miehen kanssa) ja saivat monta lastakin ja sitten ykskaksyllättäen ilmotti että tämä on nähty, mie taidan olla lesbo.

Ei siinä mittään, kunhan ovat onnellisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
Pink tekee kyllä hyvää musiikkia :) Olishan se kiva nähdä joskus livenä, kun olis rahaa ja aikaa ylimääräsiä.. Täytyy laittaa se listaan notta joskus sit :D

Mun tätini on yhdessä naisen kans... Se tuli aikoinaan kyllä vähän yllätyksenä kun täti oli naimisissa (miehen kanssa) ja saivat monta lastakin ja sitten ykskaksyllättäen ilmotti että tämä on nähty, mie taidan olla lesbo.

Ei siinä mittään, kunhan ovat onnellisia :)

Suosittelen kyllä lämpimästi. Musa on hyvää, Pink vetää livenä aivan mielettömän hyvin ja on oikeesti tosi hauska välispiikkiensä kanssa :). Lisäks keikoilla on aina aika huimia temppuja. Tälläkin kertaa se tuli lavalle nosturin kyydissä, josta hyppäsi (korkealta) vaijerin varassa. Kulki myös yleisön joukossa semmoisella ihmisen mentävällä pallolla (siis semmoinen iso pallo mitä pystyy itse sisältä pyörittämään) ja lopuksi heilui vaijereiden varassa yleisön päällä.

Nuo temput on aina ekstraa, ilman niitäkin keikka olis huippu. Mutta onhan niitä huimaa katsella miten Pink laittaa itsensä likoon :).

Onneksi tätisi uskalsi kuitenkin muuttaa elämänsä. Edelleen on kait niitä surullisia tapauksia ettei uskalleta olla oma itsensä ja eletään onnettomana. Kaapista ulos vaan ja ihmisten ilmoille että asia normalisoituisi kaikille :) :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja kiva että oli kivaa:
Missä sulla oli auto parkissa? Ja miten ihmeessä onnistuit Vuosaareen pääsemään? Vai lähditkö Kehä III väärään suuntaan?

Mä ajoin ensin kaverin luokse Vantaalle ja sieltä lähdettiin porukalla Helsinkiin. Kisahallissa (vai mikä se oli) oli auto parkissa. Vein keikan päätteeksi kaverit Vantaalle ja kuuntelin mun yhtä hönttiä ystävääni, joka oli aivan varma että mun pitää lähteä ajamaan Kehä kolmosta itään. No, löysin itseni Vuosaaresta :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Voih..mäkin olisin halunnu nähdä Pinkin, ja tarkoitus oli mennä katsomaan, mutta..No, en vaan nyt päässy.

Mä oon aiemmin ollut jotenkin tosi tarkka musiikin saralla, enkä olis koskaan voinut tunnustaa että tykkäisin jostain Pinkin tapaisesta yleisösuosikista. Muutenkin musamakuni on huomattavasti rokimpaan kallistuvaa. Mutta Pink on vaan huippu. Siinä mimmissä on munaa :D. Fanitan kyllä ihan kympillä, enkä edes häpeä sitä myöntää :heart: .

Ens kerralla ylität esteet ja kirmaat keikalle :)

Uusimmat

Yhteistyössä