A-studio: Kelamaksut katoavat pörriäisten palvelumaksukorotuksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Etsi sanoilla fatal/lethal oftantropicamid
Kävin toissapäivänä silmälääkärillä ja tipat laitettiin. Ei muita haittavaikutuksia kun se että näkö oli muutaman tunnin sumea. Eikä se ollut edes niin sumea ettenkö olisi pystynyt ajamaan autolla kotiin.
Mieheni silmä on leikattu 8 kertaa ja kaikenlaisia silmätippoja on ollut käytössä kahden vuoden aikana. Ainoa haittavaikutus on ollut yhdellä tipalla, joka nosti silmän painetta ei muuta.

Kävin toissapäivänä silmälääkärillä ja tipat laitettiin. Ei muita haittavaikutuksia kun se että näkö oli muutaman tunnin sumea. Eikä se ollut edes niin sumea ettenkö olisi pystynyt ajamaan autolla kotiin.
Mieheni silmä on leikattu 8 kertaa ja kaikenlaisia silmätippoja on ollut käytössä kahden vuoden aikana. Ainoa haittavaikutus on ollut yhdellä tipalla, joka nosti silmän painetta ei muuta.
Oliko käytössä just tuo Tro..e?

Voi olla. Pk-seudulla olen pitkän elämäni aikana nähnyt hyvin monenlaista sukankuluttajaa. Rasittavinta on ollut olla heidän työkaverina. Ex-puolisoni monien ongelmien takia olen ottanut erittäin paljon selvää mielenterveysasioista ja tehnyt jonkin verran vapaaehtoistyötä. Joten kyllä minulla faktatietoa on. En järkyty enkä loukkaannu palstan ilkeiden lukijoideni kommenteista.
Netti on helppo sulkea. Elävässä elämässä totuutta on katsottava silmästä silmään. Seuraavaksi katson Ylen A-studion.
Kuinka toisenlainen elämä sulla olisikaan muualla?

"Digifundus Oy toteuttaa ELY-keskuksen avustuksella kehityshankkeen, jossa rakennetaan tekoälyyn perustuva diabeettisen silmäsairauden diagnoosityökalu. Hanke toteutetaan yhteistyössä Aalto-yliopiston ja suomalaisten it-alan yritysten kanssa. Hankkeen tuloksena syntyvä diagnoosityökalu integroidaan Digifunduksen tuotantojärjestelmään ja se otetaan välittömästi käyttöön Suomen ja Ruotsin asiakkuuksissa."-eu-
Tuonne ne ihmisten rahat menee.
Mikä tuotantojärjestelmä?

Yhteistyössä