AAAAAAARRRRRRGGGGGGGHHH ex ottaa taas kerran päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin

Vieras
Se ei osaa kuin itteään ajatella mokoma kusipää.

Ihan kaikkea en tänne voi kirjoittaa...

Mutta siis tyttö meni perjantaina isälleen, mä menin samalla linja-autolla osan matkaa ja kun tyttö soitti matkalla niin heti ilmoitti et haluaa tytön tuoda kotiin sunnuntaina jo 10 maissa ( tapaamis aika on sopimuksessa määritelty pe n. 18.00 - su 18.00) En tuohon kymppiin suostunut ihan vaan periaattesta, en mä nukkua osaa aamusta mutta oli ajatuksena josko ehtis vähän käydä lenkilllä ennen tytön tuloa.

Ja ihan kun ei riittäisi et tyttö matkustaa yhteensä 200 km tapaamaan isäänsä niin tän pitää vielä lähteä ihan vaanhuvikseen ajelemaan toiset pari sataa kilsaa.

Ja sitten se kaikki p*ska mitä on lapselle puhunut vkl aikana....

Vähän helpotti kun sain purkautua...

:hug:

Mun lapsi oli isänsä luona tänä viikonloppuna, viimeksi oli lokakuun alussa vaikka sopimuksen mukaan pitäis olla joka toinen vkl. Kaikkea paskaa tuli taas niskaan ja toivonpa vaan että seuraavaankin kertaan on vähintään saman verran aikaa.
Itkevän lapsen jolla on paha mieli sain kotiin :(

Mun lapsi oli isänsä luona tänä viikonloppuna, viimeksi oli lokakuun alussa vaikka sopimuksen mukaan pitäis olla joka toinen vkl. Kaikkea paskaa tuli taas niskaan ja toivonpa vaan että seuraavaankin kertaan on vähintään saman verran aikaa.
Itkevän lapsen jolla on paha mieli sain kotiin :(

Eipä tuo ole juuri tapaillutkaan lasta aikaisemmin koska ei ole suostunut tapaamisehdotuksiin.

Ja ei lapsihan ei itse edes vielä ollut perillä kun isänsä jo halusi hänet tuoda kotiin...
Eilen illalla kun tyttö soitteli kertoi et on muutaman kymmenen kilometrin päässä kotoa, mutta ei halunnut tulla sielä kotiin.

Ex-anoppi tuossa soitteli ja avasai taas hiukan mun silmiä, mutta ne tapahtumat on taas sit sellaisia etten voi tosiaan täällä kertoa.
As if:lle ja lapselle hali.

Eipä tuo ole juuri tapaillutkaan lasta aikaisemmin koska ei ole suostunut tapaamisehdotuksiin.

Ja ei lapsihan ei itse edes vielä ollut perillä kun isänsä jo halusi hänet tuoda kotiin...
Eilen illalla kun tyttö soitteli kertoi et on muutaman kymmenen kilometrin päässä kotoa, mutta ei halunnut tulla sielä kotiin.

Ex-anoppi tuossa soitteli ja avasai taas hiukan mun silmiä, mutta ne tapahtumat on taas sit sellaisia etten voi tosiaan täällä kertoa.
As if:lle ja lapselle hali.

:'(

Tiedätkö montako kertaa olen miettinyt että kuinka pitkälti sitä itse on vastuussa siitä että on tehnyt lapsia idiootin kanssa.
Toivoisin vaan että joko tuo ex olis oikesti isä lapsilleen tai sit lopettais jatkuvat katteettomat lupaukset lapsille, lasten suoranaisen kusettamisen ja vaimonsa huutamisen mun lapsille.

Tuntuu siltä, että vain uusioperheelinen voi surutta ilmoittaa, että ei halua oman lapsen tulevan kotiin jo klo 10 kun on toivottu hänen viipyvän ilta 18aantoista. Oudoksi on lasten pompottelu mennyt, kun periaatteesta ei oma lapsi saisi tulla kotiinsa.

Jää varmaan traumat myös äidistään. Harva käännyttää oman lapsensa pois.

Yhteistyössä