Aaaapuva :D (Morsian täällä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morsian 2011
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Morsian 2011

Vieras
Häät kesäkuussa ja pikkuhiljaa aloin eksymään hääsivuille hääpukuja jne katsomaan, voi että, tällainenkin olisi <3

http://www.bridezillas.fi/kakunkoriste-odotus-p-2786.html

Mitenhän sitä saa ikinä häät järjestettyä hukkumatta tuon tavarapaljouden sekaan. Ja vielä kun muistaisi silti kaiken :D

Ai sä olet päättänyt jo olevasi raskaana häissä?

Minä pistäisin jalat visusti ristiin. Mikä olisikaan romanttisempaa kuin tulla hääyönä raskaaksi ja eipä tarvitsisi olla raskaana häissä!

Alkuperäinen kirjoittaja miten vaan:

Minä pistäisin jalat visusti ristiin. Mikä olisikaan romanttisempaa kuin tulla hääyönä raskaaksi ja eipä tarvitsisi olla raskaana häissä!

En tietenkään ole päättänyt, vauva saa alkunsa häiden jälkeen, mutta oli tuo söpö ja ajattelin että ehkäpä tällä palstalla joku muu on ;)

Onnea vaan!!! :D Itsellä parin viikon päästä häät ja voin sanoa että mielipiteet tulee muuttumaan suunnittelun aikana moneen kertaan. Kaikkea ihanaa tavaraa on aivan liikaa tarjolla. Itse olen tilannut aika paljon täältä: www.nowandforever.fi mm. sokeririisit pussitettuina, kirkko-ohjelmat, hääkakkukoristeen, nimikoidut kahvi- ja ruokaservetit ja muutakin. Lisäksi aikaisemmin nauroin 10 000? budjeteille mutten enää.. :ashamed: Hauskaa suunnittelua! :D

Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Onnea vaan!!! :D Itsellä parin viikon päästä häät ja voin sanoa että mielipiteet tulee muuttumaan suunnittelun aikana moneen kertaan. Kaikkea ihanaa tavaraa on aivan liikaa tarjolla. Itse olen tilannut aika paljon täältä: www.nowandforever.fi mm. sokeririisit pussitettuina, kirkko-ohjelmat, hääkakkukoristeen, nimikoidut kahvi- ja ruokaservetit ja muutakin. Lisäksi aikaisemmin nauroin 10 000? budjeteille mutten enää.. :ashamed: Hauskaa suunnittelua! :D

Kiitos sinullekin linkistä! Apua, tuo 10 000?:n budjetti on omakin painajaiseni ;D Jos siellä 6000-7000 pysyttäisiin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miten vaan:

En tietenkään ole päättänyt, vauva saa alkunsa häiden jälkeen, mutta oli tuo söpö ja ajattelin että ehkäpä tällä palstalla joku muu on ;)

Että oikein päivämäärää myöten raskautumiset suunniteltu...toivottavasti ei tule se kuuluisa elämä vastaan tuon laskelmoinnin kanssa..

Yhteistyössä