AAAARGH!! AAAARGGHH!!! Ei helvetti!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NtiTurhamainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NtiTurhamainen

Vieras
Mulla menee niin HERMO. Just tossa laitoin lasten vaatteita kuivumaan ja taas on niitä RAIVOSTUTTAVIA kaakao tahroja!
Juu lapset oli anopilla ja sillä on joku ihme pakkomielle juottaa niille aina kaakaota ( lapset 2 ja 3.v) ja ei kato yhtään kun ne syö ja juo ja sitte tullaan niin kurasina kotiin kun mahdollista.
Sanoo vaan,että lasten kuuluu sotkea.Ihan kiva,joka kerta menee vaatteet pilalle,kun ei noita hemmetin kaakao tahroja saa pois!!
Suklaa jäätelöä ja kaakaota oli antanu ILTAPALAKS!! voi luoja että mulla KIEHUU!

Oli pakko purkaa!!!!

Laita ne samat kuteet aina sinne päälle ja mukaan, ettei sotke useampia vaatteita? Meill kyllä sotkettu kanssa kaakaolla ja suklaalla, mutt lapset on lapsia, aina vaatteet jossain tatinassa.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Laita ne samat kuteet aina sinne päälle ja mukaan, ettei sotke useampia vaatteita? Meill kyllä sotkettu kanssa kaakaolla ja suklaalla, mutt lapset on lapsia, aina vaatteet jossain tatinassa.

Kyllä mä siis ymmärrän,että lapset sotkee ja kyllä ne sotke kotonakin,mutta mä pyyhin heti niitä tahroja jne ettei jää pinttymään.
Anoppi ei edes vaivaudu käsiä ja kasvoja ruokailun jälkeen pesemään.
Ja kyllä mua oikeesti kiukuttaa jos joku uus paita on heti piloilla.
Oon joskus tota miettiny,että samat vaatteet aina sinne päälle,mut en oo kuitenkaa kehannu toteuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja NtiTurhamainen:
Sanoo vaan,että lasten kuuluu sotkea.

Ne on teiän lapset ja jos teiän lasten EI KUULU sotkea niin siihen on anopin tyytyminen |O Vaihtoehtona on, että voi tavata lapsenlapsiaan vaan teiän kotona, jos ei osaa teiän säännöillä pelata!

Marttaliitosta kopioitua:

Jäätelö

1. Esikäsittele nestemäisellä pesuaineella.
2. Pese entsyymipitoisella pesuaineella hoito-ohjeen sallimassa korkeimmassa lämpötilassa.
3. Tahranpoistoaine.
4. Mahdollinen väritahra pesu valkopesuaineella + tahrasuola.

Kaakao

1. Kuten jäätelö.

Bio luvilia jauhemaista kannattaa käyttää. kone ei saa olla liian täynnä. lasten vaatteet kantsii pestä vähintään 60 asteessa lukuun ottamatta villa ja toppavaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Osta sappisaippuaa, sillä lähti kuopuksen haalarista öljytahratkin.

Minä pesen vaatteet Bio Luvililla, eikä kaakaotahroja jää. Meidän tyttönen on oikea pikkupossu :D

Mistä saa sappisaippuaa ?

Ja bio luviliin taidan siirtyä takas,nyt meillä on swipen joku ja musta se on tosi huonoa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minä pesen vaatteet Bio Luvililla, eikä kaakaotahroja jää. Meidän tyttönen on oikea pikkupossu :D

Ja bio luviliin taidan siirtyä takas,nyt meillä on swipen joku ja musta se on tosi huonoa...

Minä olen omani ostanut luontaistuotekaupasta, mutta kai sitä muuallakin myydään?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minä olen omani ostanut luontaistuotekaupasta, mutta kai sitä muuallakin myydään?

Kiitos :)

Mä laitankin aina mummolaan lapsille päälle sellaset vaatteet ettei haittaa vaikka sotkeutuu. Anoppi antaa lapsille appelsiinia aika usein ja se tarha on kyllä kans sellanen, joka on ja pysyy vaatteissa.

Ootko kokeillut laittaa pestyinä aurinkoon kuivaan. Tepsii aika moneen tahraan.

Mä pesen kaiken pyykin bio luvili professionel aineella, en koskaan esikäsittele tahroja ja jos ei nyt kyse ole mustikasta niin seisovat pyykkikaapissa siihen saakka kunnes seuraavan kerran olen pesemässä vaatteita (useamman kerran viikossa kone pyörii). Ja on ainakin toistaiseksi lähteneet tahrat.

Ruokatahroja ei pitäisi koskaan pestä yli 40-asteessam, ruoan proteiinit (maitotuotteet kaikkein pahimpina) koaguloituvat kangaskuituihin kiinni ja sitten on ihan varma fläkki.

kyllä meillä on lähteny vanishilla(se pulveri) ja joskus suihkautan sitä suihkupullo-versiota kanssa.Meillä poika on oikein kaakaoaddikti ja vaatteet joka kerta sotkus.Ja on kyllä lähteny pesus vaikkei heti oo pestykää..

Yhteistyössä