Kyllästyttää ku lapset ei osaa olla yhtä hetkee sovussa, joka helvetin asiasta pitää tapella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AleXAN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
En oo antanu lasten pelata koneellakaa pariin viikkoon

Mä en oo antanut ikinä :o ja mullakin on 6 v & 4 v.

Meillä vallitsee rauha ja harmonia.
Nuorempi on meinaan isovanhemmilla yökylässä :D

Ottaahan nuo joskus yhteen, joinain päivinä kovastikin. Silloin ei naurata :|

Ovat myös toistensa parhaat kamut, leikkivät paljon yhdessä ja tykkäävät toisistaan, mutta tottakai sisaruksen naama joskus alkaa kyllästyttää...lomalla ainakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Meillä pojat 16 ja 14 ja tappelevat edelleen joka ikinen hetki joka asiasta!! Näköjään tappelu ei lopu kuin vasta sitten ku muuttavat kotoa pois.

Meillä 15 ja 13 ja just olin erotuomarina. Aivan järkyttävää, käyvät näköjään toistensa ja mun hermoille.

Tuttua. Meilläkin tappelevat 7.luokkalainen tyttö ja 4.luokkalainen poika. Aina ovat olleet kuin kissa ja koira toistensa kimpussa, mutta ehkä nuo sitten aikuisena osaisivat olla sovussa. Toivossa on hyvä elää :)

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Tuttua. Meilläkin tappelevat 7.luokkalainen tyttö ja 4.luokkalainen poika. Aina ovat olleet kuin kissa ja koira toistensa kimpussa, mutta ehkä nuo sitten aikuisena osaisivat olla sovussa. Toivossa on hyvä elää :)

Mä ainakin tappelin mun isoveljen kanssa varmaan lapsena ja teininä niin paljon että nyt aikuisiällä me ei olla enää lainkaan otettu yhteen :)
Eli kai se kiintiö tuli sit täyteen!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
En oo antanu lasten pelata koneellakaa pariin viikkoon

Mä en oo antanut ikinä :o ja mullakin on 6 v & 4 v.

Meillä vallitsee rauha ja harmonia.
Nuorempi on meinaan isovanhemmilla yökylässä :D

Ottaahan nuo joskus yhteen, joinain päivinä kovastikin. Silloin ei naurata :|

Ovat myös toistensa parhaat kamut, leikkivät paljon yhdessä ja tykkäävät toisistaan, mutta tottakai sisaruksen naama joskus alkaa kyllästyttää...lomalla ainakin :)

Joo, meillä annetaan lasten pelata tietsikalla pikkukakkosen sivuilla, osaavat laittaa tietokoneen päälle ja suosikeista hakee nuo sivut, eikös ookki hirveetä :whistle: :xmas:

Yhteistyössä