äääh kun sapettaaa ukko!!!!!!!!!!!!!!!

uneilmasäleikkö

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
2 084
0
36
vantaa
kävin kaupassa kaverin kanssa ennen kun lähin sanoin laitatko lapset sillä aikaaa sängyyn :headwall: :headwall: :headwall: arvaa olikoo kello oli lähemmäs 10:tä illalla kun tuli kun oli pakko käydä samalla subissa kun äitin teki mieli!!!!!!!!!!!!!ja lapset hillu pystyssä kun isi oli vaan koneella :o :o :o ja sano ettei tajunnut ees paljon kello oli!!!!!!!!!!!!!!!! ja päivällä alotin kämpän siivouksen niin sillä aikaa kämppä oli kun POMMIN JÄLJILTÄ keittiössä sokerit pitkin pöytää pyykit levitetty koko kämppään ja mies sanoi en oo ees huomannut että nätisti ne leikki!!!! :ashamed: :ashamed: :ashamed: eikä auttannut mua tavaroiden paikalleen laitossa vaan jatkoi KONEELLA ISTUMISTA :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Mä oisin varmaan menny sammuttaan koneen :)

mä huusin ja raivosin mutta mies on aina elännyt passauksen alasena niin ei se tajuuuuuuuuuuuuuuu kun äiti on passannut sitä kun pientä vauvaaaaa!!!!!!!!!!!!menis takas sinne äitinsä helmoihin...sit mies suuttuuu jos mä yhtä äkkiä sanon että lähen esim:baariin tai kavereitten kanssa vaan kaffille jonnekkin muualle kun himassa

kannettavasta on huono vetää johtoo pois :laugh: :laugh: :laugh: kun on silti virtaa vielä olis pitännyt vetää modeemin johto pois!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

oppi kouluun se pitää laittaaa miten yleensä perheessä toimitaan että tajuuuu kaikki tavarat jaa siihen just mitä se tekeee esim astiat pöydälle jne.....yks päivä kysy missä sen työ kalut on keittiöstä sanoin HALUUTKO OIKEESTI TIETÄÄÄ :laugh: :laugh: :laugh: heitin roskiin kun et saa niitä paikaleen se kysy oonko tosissaan ne oli kalliit :'( :'( :'( itkua tuhersi suunilleen ja mä nauroin vaan...sit sanoin teen näin aina jos et opi korjaa jälkiäsi

:D Meillä tahtoo tiukkaa tehä noitten navettarenttujen kans,ukko jättää sianpaskaset vaatteet pieneen myttyyn eteiseen,ja oon tsiljoonia kertoja sanonu että ÄLÄ tuo niitä sisälle,koko kämppä haisoo paskalle. Niimpä heittelen ne kaikessa hiljaisuudessa ulos,sato tai paisto.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
:D Meillä tahtoo tiukkaa tehä noitten navettarenttujen kans,ukko jättää sianpaskaset vaatteet pieneen myttyyn eteiseen,ja oon tsiljoonia kertoja sanonu että ÄLÄ tuo niitä sisälle,koko kämppä haisoo paskalle. Niimpä heittelen ne kaikessa hiljaisuudessa ulos,sato tai paisto.... :whistle:

meillä on sama vika kun ollaan tallilla vaatteet haisee naftalle esim ulos ne lentää kaaressa kun tuo ne sohvalle haiseee

Pakko tulla näin aamutuimaan kommentoimaan, mutta ihan kuin mun ukko!!! Se ei myöskään tunnu ymmärtävän sitä että jos lapset on hiljaa, se ei välttämättä tarkoita että ovat kiltisti, vaan ennenmmin just sillon pitäis mennä katsomaan mitä ne tenavat puuhaa... Ja tämä mun istuu myös koneella, eikä varmaan tajua ajoissa laittaa tyttöjä petiin, saattaa kyllä ysin jälkeen innostua vaikka paistamaan niiden kanssa lättyjä!!

Arvatkaas vaan paljonko "pelottaa" jättää se tänne muksujen kanssa jos maaliskuun lopulla pääsen itse töihin??!! Taivas! Kotiin tullessa en varmaan mahdu ulko-ovesta sisään:/ Niillähän on yli kahdeksan tuntia sitten "äiditöntä aikaa", sotkea ja mekastaa ihan rauhassa, a-p-v-a!

Vaan jos se ukko sitte oppis;) Epäilen kyllä, koulutusta takana nyt jo n. 15v, huonolla menestyksellä:)

ja teidän ikä oli? Voi jestas kun jotkut saa elämästä vaikeaa. Tuntuu, että te kumpikin olette hukassa omassa parisuhteessa jos ei edes työkalujen paikkoja pysty yhteistuumin päättämänn.

Yhteistyössä