äääk, kääk!!! onko plussa!!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Onko sulla menkat myöhässä paljonkin jo?

Ei oo viel myöhässä, huomena tai ylihuomena pitäis alkaa :D Huvikseni kokeilin vaan nyt jokuaika sitten, samalla ku kävin iltapesulla =)

No sithän tuo plussa vaan vahvistuu. Oot 99,9% varmuudella tukevasti raskaana :D

Mulla on näyttäny kolmesti selkeen plussan kp 29-31 ja kierto 28. Toisilla näkyy heti kun raskaushormonia virtsassa, en usko viivanpaikkoihin tai haamuihin. Negat on ollu aina selkeesti negoja eli ei mitään. Jopa "hipaisut" voivat näkyä herkissä testeissä kun liian aikaisin testailee, siitäkin kokemusta :ashamed: vuoto alkanut ja testi negaa.

Testaa vasta ylihuomenna, jospa näkyis sitten niin hyvin ettei tartte arvailla.

vaihda toiseen testiin.

Mä oon ehkä kyynisempi mut noi liuskatestit on tunnettuja antaessaan vääriä plussia ( se legendaarinen viivanpaikka )

Mä en uskaltaisi hihkua. tee vaikka apteekin omalla tms. Onnea kamalasti jos toi pitää paikkansa :heart: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
vaihda toiseen testiin.

Mä oon ehkä kyynisempi mut noi liuskatestit on tunnettuja antaessaan vääriä plussia ( se legendaarinen viivanpaikka )

Mä en uskaltaisi hihkua. tee vaikka apteekin omalla tms. Onnea kamalasti jos toi pitää paikkansa :heart: :flower:

Samaa mieltä näistä testeistä :)

Yhteistyössä