Aaargh, mä en kestä!!Vanhat tunteet nostaa taas päätään (miesasiaa ja varattu nainen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELP!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
aikuisena tyttös itkee sulle kun mies petti? Kerrot että ei se tavara kulu käytössä, ja mitä tosta?

Kaipa sitä lasta pitää lohduttaa. Mutta elämä vaan on sellaista! Onneksi meidän lapset ovat pienestä pitäen tottuneet pettymyksiin eli ei ole varmastikaan ensimmäinen maailman mullistus tuo! Ja jokainen vastaa omista teoistaan. Ja voinhan aina todeta: JSSAP!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Muistaakseni sun piti kuitenkin päästä ensin koeajamaan se vagina vaikka entistä kumppania pettäen ennen kuin voit jättää entisen?

Muistanko ihan väärin?

Muistat. Minä en ole ikinä pettänyt. Enkä myöskään petä. Mutta en myöskään tuomitse jos joku haluaa lähteä ja vaikka pettääkin ennen kuin lopettaa suhteen.

niin siis tämä sun vaimos petti. niin et tietenkään sä sitä tuomitse, kun se petti sun kans.

Timpan kantsisi pikapikaa vähentää palstailua ja mennä hellimään vaimoa, hieromaan tämän hartioita, kantamaan gourmee-aterioita eteen ja mennä kiillottamaan kämppää! Muussa tapauksessa Timpan vaimo saattaa päivittää hänet parempaan, jollei Timppa pysyttele tauotta täydellisen miehen roolissaan!

:attn:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Timpan kantsisi pikapikaa vähentää palstailua ja mennä hellimään vaimoa, hieromaan tämän hartioita, kantamaan gourmee-aterioita eteen ja mennä kiillottamaan kämppää! Muussa tapauksessa Timpan vaimo saattaa päivittää hänet parempaan, jollei Timppa pysyttele tauotta täydellisen miehen roolissaan!

:attn:

Riskinsä kaikessa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HELP!:
Olin muutama vuosi sitten erittäin ihastunut työkaveriini. Meillä oli jotain pientä säpinää, muttei koskaan menty sänkyyn asti/ tapailtu salaa. Oltiin silloin molemmat varattuja, mutta todellakin huomasin sen kipinän välillämme. Mies tiesi tunteistani, mutta sanattomasta sopimuksesta päätimme olla aikuisia.
No, sitten mies lähti virkavapaalle opiskelemaan ja oli poissa töistä parisen vuotta, näin häntä vain ohimennen silloin tällöin.
Nyt mies on tullut takaisin ja en voi tulkita väärin hänen intensiivistä katsettaan tai kättä joka viipyilee, jos toinen ojentaa jotain, esim. kynän.
Kuulin että mies on eronnut, mutta minä taas olen mennyt naimisiin.
Ei ole tarkoitus pettää miestäni, mutta en saa tuota toista taas ajatuksistani! ÄRSYTTÄVÄÄ!!
Miten kuoletan taas ajatukseni??

En lukenut kun muutaman kommentian alusta. Mutta siis: tee selväksi jollain keinolla työkaverilles, että olet varattu. Keskity nykyiseen onneesi. Ja jos ei auta, niin mieti työpaikan vaihtoa- tai mitä olet valmis uhrailemaan itsestäsi..

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja HELP!:
Olin muutama vuosi sitten erittäin ihastunut työkaveriini. Meillä oli jotain pientä säpinää, muttei koskaan menty sänkyyn asti/ tapailtu salaa. Oltiin silloin molemmat varattuja, mutta todellakin huomasin sen kipinän välillämme. Mies tiesi tunteistani, mutta sanattomasta sopimuksesta päätimme olla aikuisia.
No, sitten mies lähti virkavapaalle opiskelemaan ja oli poissa töistä parisen vuotta, näin häntä vain ohimennen silloin tällöin.
Nyt mies on tullut takaisin ja en voi tulkita väärin hänen intensiivistä katsettaan tai kättä joka viipyilee, jos toinen ojentaa jotain, esim. kynän.
Kuulin että mies on eronnut, mutta minä taas olen mennyt naimisiin.
Ei ole tarkoitus pettää miestäni, mutta en saa tuota toista taas ajatuksistani! ÄRSYTTÄVÄÄ!!
Miten kuoletan taas ajatukseni??

En lukenut kun muutaman kommentian alusta. Mutta siis: tee selväksi jollain keinolla työkaverilles, että olet varattu. Keskity nykyiseen onneesi. Ja jos ei auta, niin mieti työpaikan vaihtoa- tai mitä olet valmis uhrailemaan itsestäsi..

"Jollain keinolla." :headwall: :headwall: :headwall:
Ainoa käypä keino on suora puhuminen. Jos taas selviää, että kyseessä on henkilö, joka ei ymmärrä tai usko puhetta, niin sitten koko "ongelma" lienee ap:n osalta ratkaistu! Puhetta ymmärtämätöntä miestä tuskin kukaan selväjärkinen ihastusmielessä katselee... (Oletan ap:n tähänastisten juttujensa valossa selväjärkiseksi. Tietoahan mulla ei asiasta ole...)

Yhteistyössä