ÄÄh.. tsemppiä siivoukseen please! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja batinka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tarvi, mut mä oon huomannu et oma aamu lähtee paljon pirteempänä kun koti on siisti. VAikka olis yöunet jääny vähemmälle.. Pitkät yöunet ja sotkunen koti. Blaah... No mut tälleihän se siistiks tulee kun jumitan tässä. ;)

Olen nyt ollut kolme päivää vapaalla ja siivonnut hurjasti. Eteisen panin uuteen uskoon ja järjestellyt paikkoja ja vienyt tavaraa roskiin. Ahtaasti kun asutaan niin kyllä huomaa muutoksen. Ei tursua eteisen hyllyt tavaraa ja vaatetta ja on kivan näköistä. Lattiat pesin superhyvin ja sain pari mattoa laitettua lattiaan. Matot on olleet yli vuoden poissa, kun koiranpentu tuli taloon ja ei tuo sisäsiisteys oikein ole onnistunut, kun reppana luulee, että matot on pissimistä varten. Jos tuo koira nyt tajuaa olla pissimättä matoille niin saadaan laitettua matot joka huoneeseen.

Siivouksen aloitus on aina vaikeaa, mutta kun aloittaa ja alkaa työn jälki näkyä niin tulee hyvä mieli.

Mä laitoin kanssa tiskit koneeseen ja pyyhin pöydän. Ajallisesti ihan mielettömän pieni homma.. miten sitä onkin joskus niin laiska. :headwall:

Tää tsemppää kun tulee tänne päivittelee. :D

Nyt keittiön pintojen kimppuu. :cool:

1135245798121.gif

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mä siivosin viime yönä parvekkeet :laugh: Tai siis tyhjensin ne ikkunanvaihtoja varten. Toisen parvekkeen ovea ei edes saanut auki ja ikkunasta sitten nostelin tavaraa kylpytakki päällä. Asun ihan tämän kaupungin keskustassa, joten jos joku muukin oli hereillä, sai varmaan hyvät naurut mun touhuja katsellessaan :snotty:

Noni keittiö ok ja eksyin jo vähän tuossa olkkarin puolellekin järjestelemään. Näköjään tarvitsin myös vain pientä tuuppausta tähän, kun kuitenkin itseä häritsee kauheasti epäjärjestys ja sotku. Eikä yhtään kannusta, kun mieskin vaan hokee, että älä nyt stressaa, ei täällä ole sotkuista.

Mä sain nyt sen verran siistiä, että täällä on aika siedettävää Lähtötaso oli siis aika ankea, mutta tästä on hyvä jatkaa aamulla. Järjestelin huoneet, eteisen ja wc:n. Keräiliin hajavaatteet ja lelut, käärin vaatteita kaappeihin, purin pari matkalaukkua. En mä muista mitä kaikkea tein, huhkin vain ja touhusin, mutta ihan ok:ta täällä nyt näyttää. Lähtötaso oli siis aika kamala, mutta nyt on kivempi huomenna herätä.

Kiitos tsemppauksesta batinka!

• Tykkää
Reactions: batinka
Täällä kans hyvällä mallilla. :) Vähän jatkan vielä kun aloin lajittelemaan noita lasten leluja.. käyn ne läpi viel ja sit on perussiisteys taas kohdallaan.

Tää on vaan kun alkuun pääsee niin sittenhän se sujuu! Kiva ggg kun olit mukana, meinasin jo lopettaa tuossa yhdessä vaiheessa, sait muhun lisää intoa! :D

Yhteistyössä