Aamulämmöistä, osaako joku kertoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lkuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lkuumeilija

Vieras
Eli oviksen jälkeen lämmöt nousivat lähelle 37 (normaali 36.5 suunnilleen)
ja pysyivät siellä tähän päivään saakka (nyt taas 36.5) neljän tai viiden päivän päästä pitäisi alkaa menkat ja lämmöthän voi hetkellisesti laskea tässä kohtaa, mutta kauanko ne voi pysyä alhaalla ennenkuin lähtevät taas nousuun jos kiinnittyminen on tapahtunut? Ja jos kiinnittymistä ei ole tapahtunut, niin onko tämä normaali aika koska lämmöt laskee ennen menkkoja, laskeeko ne siis 4 päivää ennen jokatapauksessa?

ja nyt on lämmöt jo taas 37.1

Tiedän että pitäisi mitata aamulämmöistä, mutta mulla aina näyttää koko päivän samaa lukemaa, siis normaalilämmössä tuo 36.4-36.6 ikinä ei muutenvain ole yli 37 tai olen kipeänä.
Nyt olen jokusen päivän mittaillut ja kokoajan on ollut 36.8-36.9 paitsi tänään oli 36.5 kunnes nyt taas pompahti takaisin yli 37.

Onkohan tämä nyt merkki siitä, että raskaus on alkanut? Menkat pitäisi alkaa 4-5 päivän päästä

Voi apua, sinä taas!! Tiedätkö, tuolla hirrrrveällä stressimäärällä aiheutat itsellese keskenmenon, mikäli nyt raskaana oletkaan.

Ja edelleen. Ei täällä kukaan voi sun lämpöjen perusteella sanoa yhtään mitään. Osota nyt vaan niitä pirun kuukautisia ja testaa sitten jos eivät ala.

Mene pois.

Yhteistyössä